طلاق خانم بازیگر 55 ساعت بعد ازدواج!

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران : خانم بازیگر و خواننده معروف که در جریان یک عشق زودگذر تصمیم به ازدواج گرفته بود خیلی زود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از همسرش جدا شد.

طلاق خانم بازیگر 55 ساعت بعد ازدواج!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک ،در اینکه زندگی هالیوودی ها سرشار از اتفاقات عجیب و غریب است شکی نیست و اینکه ساختار زندگی مشترک آنها با چهارچوب های معین شده در تمام دنیا فرق دارد بحثی نداریم اما با تمام این تفاوت های پذیرفته شده گاهی بسیار غیرطبیعی تر عمل می نمایند و همین باعث تعجب خود آنها هم می گردد. مثل خانم خواننده و بازیگری که بعد از رابطه عاشقانه کوتاه با مردی جوان تصمیم به ازدواج با او گرفت اما این ازدواج چند ساعت بیشتر دوام نیاورد.

بریتنی اسپیرز در یکی از ازدواج های ناموفق خود رکورد جالبی خلق کرد و رتبه اول کوتاه ترین ازدواج میان هالیوودی ها را به نام خودش ثبت کرد. بریتنی با جیسون الکساندر لاس وگاس ازدواج کرد و خیلی زود این ازدواج را به طلاق وصل کرد.

در سال 2004، بریتنی اسپیرز دوست کودکی خود جیسون الکساندر را برای جشن سال نو به لاس وگاس دعوت کرد. او هم به سرعت خودش را با یک جت شخصی به آنجا رساند. الکساندر در مصاحبه ای با ABC News گفت که او به سادگی به آنجا رفته است تا با یک دوست کودکی اوقات خوشی را سپری کند اما این سفر بخشی از زندگی اش را تغییر داد.

او در ادامه مصاحبه اش میگوید:در جریان همین سفر بودم که بریتنی یک روز پیش من آمد و گفت که آیا میخواهم با او ازدواج کنم یا نه؟ من هم بدون تردید و وقفه گفتم:بله حتما. بدون وقفه به کلیسا رفتیم و با هم ازدواج کردیم اما این ازدواج عمر کوتاهی داشت چرا که پس از تماس تلفنی بریتنی با مادرش همه چیز تغییر کرد.

مادرش به او گفت که اجازه چنین ازدواجی نداشته و هنوز درک کاملی از زندگی و بعضی مسائل ندارد برای همین به او اجازه ادامه این رابطه را نخواهد داد. بریتنی هم که متوجه تصمیم عجولانه و نامطمئن خود شده بود خیلی سریع برای طلاق اقدام کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1678

به "طلاق خانم بازیگر 55 ساعت بعد ازدواج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلاق خانم بازیگر 55 ساعت بعد ازدواج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید