علیزاده: احتیاج به جلسه باشد در بازگشت بابک نشستی خواهیم داشت، جام تختی آغاز خوبی برای کشتی فرنگی بود

به گزارش مجله افتخار، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: مدیر تیم های ملی در سفر است، بعد از بازگشت بابک، اگر نیاز باشد حتما جلسه ای با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترتیب داده خواهد شد.

علیزاده: احتیاج به جلسه باشد در بازگشت بابک نشستی خواهیم داشت، جام تختی آغاز خوبی برای کشتی فرنگی بود

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان گفت: شاهد کشتی های خوبی بودیم، البته در نهایت در مسابقات انتخابی تیم ملی در خصوص تیم سال آینده به جمع بندی نهایی خواهیم رسید که اسفند ماه برگزار می گردد.

وی در این خصوص که آیا در خصوص برنامه های تیم ملی دیدار و یا جلسه ای با محمد بنا داشته است، تاکید نمود: نه جلسه ای نداشتیم اما مطمئنا هماهنگی لازم بین ما وجود خواهد داشت. اکنون حسن بابک مدیر تیم های ملی در سفر به سر می برد، بعد از بازگشت او، اگر نیاز باشد حتما جلسه ای با سرمربی تیم ملی بزرگسالان ترتیب داده خواهد شد.

دارنده مدال برنز سال 2009 دنیا در خصوص وضعیت این روزهای کشتی فرنگی تاکید نمود: جام تختی اولین مسابقه ای بود که بعد از تغییر کادرفنی تیم ملی برگزار گردید، من کشتی های خوبی را در این رقابت ها دیدم، البته به دلیل برگزاری بخشی از مسابقات نوجوانان، نتوانستم به اندیمشک بروم و از نزدیک مسابقات را ببینم اما به وسیله تلویزیون مبارزه ها را دنبال کردم، خصوصا فینال ها که رقابت خوبی را شاهد بودیم. دو کشتی گیر کوبایی هم که در این مسابقات حضور داشتند، عملکردشان خوب بود. فینال وزن 63 کیلوگرم هم که بین عبدولی و نوربخش برگزار گردید، مبارزه خوبی بود.

علیزاده ادامه داد: من فکر می کنم جام تختی آغاز خوبی برای کادرفنی تیم ملی بود، آنها از این پس کوشش شبانه روزی برای آماده سازی تیم خواهند داشت و ان شاءالله که کوشش این مجموعه به موفقیت در دنیای پیش رو و المپیک 2020 منتهی گردد. با مدیریتی که از محمد بنا می شناسیم او می تواند باز هم بهترین نتیجه ممکن را با تیمش بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 145

به "علیزاده: احتیاج به جلسه باشد در بازگشت بابک نشستی خواهیم داشت، جام تختی آغاز خوبی برای کشتی فرنگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: احتیاج به جلسه باشد در بازگشت بابک نشستی خواهیم داشت، جام تختی آغاز خوبی برای کشتی فرنگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید