فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری، عکس

به گزارش مجله افتخار، پس از معرفی روئلتو و تیتر یک شدن این خودرو در تمام رسانه ها، نوویتک از جدیدترین پروژه خود که روی لامبورگینی اونتادور رودستر نسخه التیمت اجرا شده، رونمایی کرد.

فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری، عکس

امیرمسعود عابدینی: نوویتک با اعمال تغییراتی در ظاهر و بخش های فنی اونتادور، این خودرو را با قدرت بیشتری ارائه می دهد.ادوات فیبرکربنی تازه در سراسر خودرو دیده می شوند.

در موتور و بعضی اجزای سپر مثل لیپ و بعضی قسمت های ورودی هوا با ادواتی از جنس فیبرکربن تعویض شده اند.با این تغییرات، شاهد تهاجمی تر شدن رخ این گاو خشمگین هستیم.

ظاهر قسمت پشتی و دیفیوزر اونتادور التیمت اصلا عوض نشده است و فقط ادوات آن با فیبرکربن تعویض شده است.دو نوع اسپویلر برای این مدل قابل سفارش است.

در نمای کناری، رینگ 20 اینچی(جلو) و 21 اینچی(عقب) ساخت ووسن خودنمایی می نمایند.

نوویتک یک اگزوز اضافه می نماید که وزن آن 19 کیلوگرم کمتر از مدل اصلی است.این تیونر بعلاوه فنرهای تازهی را برای سیستم تعلیق نصب می نماید که ارتفاع خودرو را 35 میلی متر پایین می آورد.

اونتادور التیمت در سال 2021 به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی گردید.این خودرو دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 769 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و 719 نیوتون متر گشتاور است. وزن این خودرو 1549 کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از 2.8 ثانیه است.

حداکثر سرعت اونتادور التیمیت 335 کیلومتر در ساعت است. لامبورگینی التیمیت در اشکال کوپه و رودستر عرضه شد.

این شرکت فراوری را به 350 مدل دارای سقف و 250 مدل کانورتیبل محدود کرد.لامبورگینی آخرین اونتادور التیمت را در نوامبر 2022 تحویل داد.این شرکت یکی از این مدل را به حراج گذاشت و آن را به قیمت 1.6 میلیون دلار فروخت.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2182

به "فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید