لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد

به گزارش مجله افتخار، بیلد مدعی شد منچسترسیتی به جذب تیاگو آلکانترا علاقه نشان داده است.

لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی هفته های اخیر بحث درباره جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ و پیوستن این بازیکن لیورپول بسیار داغ دنبال شده است. در واقع به نظر می رسد که این هافبک اسپانیایی دیگر هیچ علاقه ای به حضور در جمع باواریایی ها ندارد و به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است.

روز گذشته اما مدیر باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارل هاینس رومنیگه نیز تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات خوب با جدایی تیاگو موافقت خواهند کرد. او در این باره گفت: در خصوص تیاگو، معین است که او به ما اعلام نموده که میخواهد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد.

حالا و در همین رابطه بیلد از یک مشتری جدید برای تیاگو آلکانترا رونمایی نموده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه منچسترسیتی به جذب هافبک اسپانیایی علاقه نشان داده و پپ گواردیولا به دنبال این است تا یکبار دیگر با هافبک مورد علاقه اش کار کند. از طرفی جدایی داوید سیلوا در سرانجام فصل نیز می تواند به شایعات درباره حضور تیاگو در منچسترسیتی دامن بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1110

به "لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید