مدل کمد لباس اتاق خواب؛ 20 مدل جذاب و کاربردی

به گزارش مجله افتخار، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بارها برای پیدا کردن لباس هایتان در کمد، سردرگم شده و با حجم انبوهی از لباس ها روبرو شده باشید. برای افرادی که همیشه تعداد زیادی لباس دارند، مرتب چیدن لباس ها و نظم دادن به آن ها دغدغه ای اساسی است. مرتب کردن لباس ها و چیدمان آن مستلزم رعایت یک سری نکات و ترفندهایی است که باید از آن ها اطلاع داشته باشید. در این مطلب، ضمن بیان ترفندهایی برای چیدمان کمد لباس، انواع بی نظیری از مدل کمد لباس اتاق خواب را مشاهده می کنیم.

مدل کمد لباس اتاق خواب؛ 20 مدل جذاب و کاربردی

ترفندهایی برای چینش صحیح لباس ها در کمد

اگر فکر می کنید با ترفندها و نکات چیدمان یک کمد مرتب آشنایی ندارید، در این مطلب از انگیزه همراه ما باشید. رعایت نکات زیر برای مدل کمد لباس اتاق خواب به شما کمک شایانی خواهد کرد.

1. جمع آوری لباس های قدیمی

در قدم اول؛ لباس هایتان را مرتب کنید و سعی کنید لباس هایی که دیگر قابلیت استفاده ندارند و یا حتی اندازه شما نیستند را جمع آوری کنید و بیشترین استفاده را از لباس های جدید خود داشته باشید. اینگونه فضای باز و بهتری برای کمد خود در اختیار خواهید داشت

2. تفکیک فصلی لباس ها

سعی کنید لباس هایتان را به تفکیک فصل بررسی کنید و هر فصل لباس مناسب را جلو دست خود بگذارید و سایر لباس های مربوط به فصل های دیگر را در یک مکان دیگر نگهداری کنید.

3. طبقه بندی لباس ها

سعی کنید برای هر دسته از لباس ها یک طبقه جداگانه در نظر بگیرید. بیشترین لباس هایی که استفاده می کنید را در طبقات بالا و سایر لباس هایی که زیاد قابلیت استفاده برای شما ندارند را در طبقات پایین قرار دهید.

4. آویزان کردن لباس ها

برخی از لباس ها بهتر است آویزان شوند. سعی کنید لباس هایی که سریع چروک می شوند و یا حتی لباس های گران قیمت را در کمد خود آویزان کنید.

5. نگهداری از کفش ها

در کمد خود یک قسمت جداگانه برای نگهداری از کفش های خود در نظر بگیرید و کفش ها را بر اساس نوع و کاربرد آن ها دسته بندی کنید.

6. استفاده از جداکننده ها

سعی کنید از جدا کننده کشو استفاده کنید. این کار را با ابزارهای مختلف می توانید انجام دهید. مثلا می توانید از یک قفسه ساده برای جدا کردن، جوراب، جواهرات و حتی لباس زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 30 مدل لوستر اتاق خواب جدید و لاکچری

مدل کمد لباس اتاق خواب

در ادامه این مطلب از انگیزه با 20 مدل کمد لباس اتاق خواب با ما همراه باشید.

سخن آخر

همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید، با دقت بر روی نکات ساده اما کاربردی، می توانید از فضای کمدتان بیشترین استفاده را ببرید. کدامیک از مدل های بالا را می پسندید؟ تجربه شما در رابطه با نحوه صحیح چیدمان لباس در کمد چیست؟ دیدگاه های خود را برای ما و دیگر مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1153

به "مدل کمد لباس اتاق خواب؛ 20 مدل جذاب و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کمد لباس اتاق خواب؛ 20 مدل جذاب و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید