مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات خوشخواب تا محدودیت ویژگی های گوشی پیکسل 4 در کشورهای مختلف

به گزارش مجله افتخار، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات خوشخواب تا محدودیت ویژگی های گوشی پیکسل 4 در کشورهای مختلف

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ربات کوچک ویژه خواب Somnox یکی از جالب ترین ربات هایی است که تا کنون برای خواب افراد طراحی شده است. این ربات که مثل یک بالش کوچک است تجربه ای جالب را در اختیار کاربران می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی پیکسل 4 که بسیار پر سر و صدا است، ویژگی موشن سنس است. اما به نظر می رسد قرار نیست این ویژگی وارد همه کشورها گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شما می توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات تصویر پروفایل خود را در مک خود تغییر دهید. برای تغییر تصویر پروفایل خود در مک می توانید به بخش تنظیمات رفته و پروفایل خود را تغییر دهید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وان پلاس ابتدا در ماه سپتامبر به روزرسانی اندروید 10 را به شکل پایدار وان پلاس و وان پلاس 7 پرو دریافت نموده است اما پس از آن که مشخصص شد بعضی کاربران این به روزرسانی را دریافت ننموده اند و به عبارتی دقیق تر تعداد زیادی از افراد این به روزرسانی را دریافت ننموده اند، این شرکت به علت اشکالات نسخه OxygenOS 10 روند به روزرسانی را متوقت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی آنر 20 لایت تا تاریخ 22 اکتبر برابر با 30 مهرماه وارد بازار می گردد. این خبری است که شرکت سازنده این گوشی چینی به شکل رسمی اعلام نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 482

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات خوشخواب تا محدودیت ویژگی های گوشی پیکسل 4 در کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات خوشخواب تا محدودیت ویژگی های گوشی پیکسل 4 در کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید