نخستین جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی افتتاح شد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، نخستین جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی با حضور حسین مصطفی زاده رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی افتتاح شد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی افتتاح شد

مصطفی زاده در معرفی این بازارچه اظهار کرد: این بازارچه تقریبا 120 واحد تجاری، 30 واحد اداری و 35 غرفه دارد؛ همچنین 70 درصد این واحدهای تجاری فعال هستند.

رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی با اشاره به هدف ایجاد این بازارچه گفت: هدف این بازارچه در ابتدا افزایش دانش ایمنی بین مردم و بعد آموزش و بالا بردن سطح دانش مسئولان HSE است.

وی تاکید نمود: لوازم هایی که در بازارچه حضور دارد هم فراوریی هستند و هم وارداتی ولی حجم بیشتر این لوازمات تکلید داخل است؛ عمدتا تجهیزاتی که اینجا ارائه می گردد مربوط به بهداشت ایمنی، محیط، آتش نشانی و فرد است.

رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی گفت: بالغ بر 65 درصد این شرکت هایی که در اینجا حضور دارند فراوری کننده تجهیزات ایمنی هستند.

وی درخصوص هدف برگزاری این بازارچه بیان کرد: هدف از برگزاری این بازارچه توسعه فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی بین شهروندان است.

مصطفی زاده در مورد 35 درصد تجهیزاتی که وارد می شوند، تشریح کرد: استثنا در بعضی از تجهیزات ایمنی که حساس هستند واردات صورت می گیرد ولی در باقی موارد ما خودکفا هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 143

به "نخستین جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید