همه دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی بندرعباس در سلامت هستند

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/هرمزگان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پی وقوع دو زمین لرزه بزرگ عصر امروز در بندرعباس از خوابگاه های دانشجویی تحت پوشش بازدید کرد.

همه دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی بندرعباس در سلامت هستند

دکتر صدیقه عابدینی در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: بلافاصله پس از وقوع زلزله جهت بازدید و ارزیابی از خسارت های احتمالی و تایید سلامت دانشجویان از خوابگاه های دانشجویی شهر بندرعباس بازدید کردیم.

وی ادامه داد: در همان ساعت اولیه به صورت تلفنی از شرایط سلامت دانشجویان خوابگاهی آگاه شدیم و خوشبختانه همه دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی در سلامتی کامل به سر می برند و پس از بازدید این اطمینان را به خانواده های گرامی شان می دهیم جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

عابدینی اضافه نمود: در شهر بندرعباس از خوابگاه های دخترانه کوثر، ریحانه، نرگس و زنبیه متاهلین ولیعصر(عج)، پسرانه شهید مطهری و ولیعصر(عج) ارزیابی اولیه از ابنیه و تاسیسات صورت گرفت که خوشبختانه هیچ خسارتی به آنها وارد نشده است.

وی اضافه نمود: جهت کاهش استرس و حفظ امنیت دانشجویان خوابگاههای دخترانه امشب را در فضای باز خوابگاه کوثر، نمازخانه، طبقه همکف و دانشکده پیراپزشکی اسکان داده شده اند،بعلاوه خوابگاه پسرانه نیز در فضای باز همانند سالن چندمنظوره اسکان می یابند.

وی به دانشجویان خوابگاهی توصیه کرد: در صورت وقوع زلزله خونسردی خود را حفظ نمایند و از تردد در راهروها در حین وقوع زلزله خودداری نمایند و در محل های امن همانند گوشه اتاق ها، چهارچوب درها پناه بگیرند و با عوامل خوابگاه جهت برقراری نظم و امنیت همکاری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1842

به "همه دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی بندرعباس در سلامت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دانشجویان خوابگاهی علوم پزشکی بندرعباس در سلامت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید