تور یونان ارزان: پافشاری باشگاه یونانی برای جذب کاپیتان تیم ملی

به گزارش مجله افتخار، تیم فوتبال لامیا 1964 همچنان در پی کریم انصاری فرد است. این خبری است که از سوی رسانه های یونانی عنوان شده است.

تور یونان ارزان: پافشاری باشگاه یونانی برای جذب کاپیتان تیم ملی

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

درحالیکه روز گذشته رسانه های یونانی و وب سایت Sdna مدعی شدند که دو باشگاه قبرسی آپوئل و اومونیا در کوشش هستند تا کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن را به خدمت بگیرند، حالا باز هم بحث علاقه یک تیم یونانی به این بازیکن منتشر شده است.

از هفته گذشته اخباری درباره علاقه باشگاه لامیا 1964 به انصاری فرد در رسانه های یونانی منتشر شد. مشکل این تیم، پرداخت دستمزد سنگین و 500 هزار یورویی مهاجم ایرانی عنوان شده بود. ضمن اینکه آ. ا. ک قصد ندارد تا انصاری فرد را به راحتی از دست بدهد و تمایل دارد بابت فروش او، درآمدی نیز کسب کند.

وب سایت sport-fm یونان در خبری نوشت: لامیا از ایده خرید انصاری فرد دست نمی کشد. این رسانه در ادامه آورده است: مدیریت لامیا تصمیم دارد با جذب کریم انصاری فرد دست به خرید بزرگ بزند، هرچند این موضوع برای لامیا بسیار سخت به نظر می رسد.

در ادامه این گزارش آمده است: به نظر می رسد که جذب کریم انصاری فرد آرزوی لامیا باشد. این یک مورد بسیار سخت برای لامیا است، زیرا این بازیکن دستمزد بالایی دارد و در عین حال به نظر می رسد اولویت او اقامت در آتن است، جایی که او با همسر یونانی خود زندگی می نماید.

با این وجود، به نظر می رسد مدیریت و به ویژه مدیرعامل لامیا از ایده تماس برای جذب انصاری فرد دست برنداشته است. همزمان اطلاعاتی از ایتالیا منتشر می گردد که بر اساس آن لامیا به ابوبکر لانگون علاقه مند است. او یک هافبک 22 ساله اهل ساحل عاج است که سابقه بازی در دسته های پایین لیگ ایتالیا را دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2062

به "تور یونان ارزان: پافشاری باشگاه یونانی برای جذب کاپیتان تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: پافشاری باشگاه یونانی برای جذب کاپیتان تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید