پخش زنده مراسم اپل؛ رونمایی از آیپد پرو و مک بوک ایر جدید

به گزارش مجله افتخار، عصر روز سه شنبه 8 آبان ماه، اپل برای اولین بار مراسمی را شهر نیویورک برگزار می نماید. انتظار داریم در این کنفرانس اپل نسل جدید آیپد پرو در دو اندازه 11 و 12.9 اینچی، مدل جدیدی از مک بوک ایر و محصولاتی دیگر معرفی شوند. چندی است که شایعات مختلفی درباره آیپد پرو جدید و تغییر بزرگ طراحی در آن ها شنیده می گردد. به احتمال زیاد بزرگ ترین تغییر در این نسل از آیپد پرو ها، کاهش حاشیه نمایشگر و استفاده از زبان طراحی شبیه به آیفون های جدید باشد. علاوه بر این، دکمه Home نیز حذف خواهد شد و سنسور های مربوط به فناوری Face ID در لبه بالایی نمایشگر دستگاه قرار خواهند گرفت.

پخش زنده مراسم اپل؛ رونمایی از آیپد پرو و مک بوک ایر جدید

همچنین گفته می گردد دو آیپد پرو جدید به پورت USB Type-C مجهز می شوند. از جمله تغییرات دیگر می توان به تخت شدن لبه های آیپد پرو جدید اشاره نمود که ما را یاد طراحی آیفون 5 می اندازد.

اگرچه می توانیم بگوییم آیپد پرو جدید، ستاره مراسم سه شنبه شب خواهد بود، اما در کنار این محصول، چند محصول جذاب دیگر هم معرفی می گردد. از جمله این محصولات می توان به مک بوک ایر جدید اشاره نمود. در واقع انتظار می رود یک مک بوک 13 اینچی با نمایشگر رتینا معرفی گردد تا جایگزین مک بوک ایر 13 اینچی قدیمی گردد.

در کنار مک بوک ایر جدید، انتظار داریم معرفی نسل جدید MacMini را هم ببینیم. هنوز اطلاعات زیادی از MacMini جدید نداریم. این محصول از چهار سال پیش تا کنون هیچ بروزرسانی سخت افزاری حتی در زمینه پردازنده را هم شاهد نبوده اما بالاخره شاهد به روز شدن این محصول خواهیم بود. همچنین انتظار می رود کامپیوتر های iMac نیز بدون تغییر در طراحی، به جدیدترین پردازنده های سال 2018 آپدیت شوند.

احتمال این که در این کنفرانس اپل بالاخره خبری از شارژر وایرلس AirPower و نسل جدید هدفون های AirPods هم بشنویم زیاد است.

اگر شما هم می خواهید به سرعت جدیدترین تکنولوژی ها و سخت افزارهای اپل را ببینید، می توانید کنفرانس اپل برای رونمایی از این محصولات را به صورت زنده از خبرنگاران مگ ببینید. در زیر همین پست لایو بلاگ و گزارش فارسی رویداد را هم در کنار پخش زنده ویدیویی خواهیم داشت. پس از انتها مراسم نیز مثل همیشه، آخرین اخبار و حواشی مربوط به محصولات جدید اپل را برای شما پوشش خواهیم داد.

می توانید تا پیش از شروع کنفرانس اپل و برای کسب اطلاعات بیشتر از آنچه در این مراسم اتفاق می افتد، مقاله تمام آن چه از مراسم 8 آبان اپل انتظار داریم را مطالعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 86

به "پخش زنده مراسم اپل؛ رونمایی از آیپد پرو و مک بوک ایر جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم اپل؛ رونمایی از آیپد پرو و مک بوک ایر جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید