پرسپولیس 10 نفره موقتا قهرمان نیم فصل شد

به گزارش مجله افتخار، در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید و به صورت موقت قهرمان نیم فصل شد.

پرسپولیس 10 نفره موقتا قهرمان نیم فصل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ملاقات معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 16:30 در استادیوم آزادی (در حضور 35 هزار 63 نفر طبق اعلام مسئولان استادیوم) به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به خاتمه رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس پنجمین برد متوالی اش در لیگ برتر را به دست آورد و با این برد که 10 نفره هم به دست آمد 34 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ رسید و تا فردا عصر به طور موقت قهرمان نیم فصل است. سپاهان هم فردا (شنبه) در آبادان به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که در صورت پیروزی به لطف تفاضل گل بهتر عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل را از آن خود خواهد نمود .نساجی هم با این شکست 16 امتیازی و در رده دهم جدول باقی می ماند. نساجی در روزی باخت که دو دروازه بان داشت! بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت 6 به عنوان دروازه بان دوم و نمایشی تیم نساجی در استادیوم آزادی حاضر شده بود و بین دو نیمه دقایقی هم درون دروازه تیم نساجی ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 672

به "پرسپولیس 10 نفره موقتا قهرمان نیم فصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 10 نفره موقتا قهرمان نیم فصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید