چهره مرد عنکبوتی به شکلی باورنکردنی تغییر کرد

به گزارش مجله افتخار، گلاور در موسیقی نیز با نام هنری چایلدیش گمبینو شناخته شده و توانست در مراسم گرمی 2018 برنده چهار جایزه گرمی گردد. او بعلاوه صداپیشگی مایلز را در سریال مرد عنکبوتی نهایی در سال 2015 بر عهده داشت.

چهره مرد عنکبوتی به شکلی باورنکردنی تغییر کرد

دونالد گلاور که در سال 2017 در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در نقش آرون دیویس عموی مایلز مورالس ظاهر شد، به عنوان ستاره و تهیه کننده فیلمی بر اساس شخصیت شرور مرد عنکبوتی Hypno-Hustler به دنیای شخصیت های مارول سونی پیکچرز می پیوندد.

از دیگر فیلم های معروف دونالد گلاور که از سال 2002 تا به امروز مشغول فعالیت است، می توان به الکساندر و روز وحشتناک، لیست کار ها و مریخی اشاره نمود. این پروژه در مراحل اولیه بدون این که فیلمنامه ای یا کارگردانی داشته باشد قرار گرفته است، اما مایلز مورفی (پسر ادی مورفی) برای نوشتن فیلمنامه به پروژه ملحق شده است.

گلاور در موسیقی نیز با نام هنری چایلدیش گمبینو شناخته شده و توانست در مراسم گرمی 2018 برنده چهار جایزه گرمی گردد. او بعلاوه صداپیشگی مایلز را در سریال مرد عنکبوتی نهایی در سال 2015 بر عهده داشت.

Hypno-Hustler جدیدترین شخصیت از مجموعه شخصیت های مرد عنکبوتی است که پس از ونوم در سال 2018، موربیوس در 2022، کراون شکارچی در سال 2023 و مادام وب برای سال 2024 مورد آنالیز قرار گرفته است.

منبع: فرادید
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2132

به "چهره مرد عنکبوتی به شکلی باورنکردنی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره مرد عنکبوتی به شکلی باورنکردنی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید