کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی در دانشگاه استاد فرشچیان طراحی شد

به گزارش مجله افتخار، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان گفت: دانشگاه استاد فرشچیان در مقطع کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی را طراحی نموده است.

کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی در دانشگاه استاد فرشچیان طراحی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

میثم یزدی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در حال بازنگری رشته های مختلف صنایع از جمله سفال، چوب، فرش، نگارگری، نساجی سنتی، هنر های وابسته به معماری و خوشنویسی هستیم. رشته های خوشنویسی، نگارگری، چوب و سفال در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و باقی رشته ها تنها در سطح کارشناسی بازنگری خواهند شد.

یزدی با بیان اینکه رشته خوشنویسی برای کارشناسی ارشد وجود نداشت؛ اظهار کرد: در حال طراحی رشته های جدید در دانشگاه استاد فرشچیان هستیم تا بر اساس آن بتوانیم اهداف مورد نظر خود در دانشگاه را محقق کنیم. به همین منظور مقطع کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی را طراحی کردیم.

وی ادامه داد: جذب دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان نیز بعد از دریافت مجوز های لازم در رشته های پایه نقاشی ایرانی، خوشنویسی، هنر های سنتی، صنایع دستی، موسیقی، معماری و هنر های وابسته به آن خواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه استاد فرشچیان برپایه کارآفرینی فعالیت می نماید؛ اظهار داشت: هدف این دانشگاه پرورش استاد از بدو امر در سطح کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی است تا بتواند هنرمندانی را تربیت کند که استاد شوند و توانایی مدیریت کارگاه های تخصصی هنری را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 786

به "کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی در دانشگاه استاد فرشچیان طراحی شد" امتیاز دهید

6 کاربر به "کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی در دانشگاه استاد فرشچیان طراحی شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی ارشد رشته خوشنویسی در دانشگاه استاد فرشچیان طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید