کالدرون: شرافت مان را نفروختیم

به گزارش مجله افتخار، باخت در نیمی از بازی های لیگ با شکست زمین مسابقه را ترک کرده و این چیزی نیست که کالدرون بتواند آن را تحمل کند، خصوصا اینکه برانکو بیکار است و رأی بخش زیادی از هواداران را در جیب دارد.

کالدرون: شرافت مان را نفروختیم

برخی هواداران به بهبود کیفیت بازی پرسپولیس توجهی ندارند و از سرمربی آرژانتینی می خواهند مثل سلف کرووات خود به نتیجه هم فکر کند. چیزی که هواداران را امیدوار نگه می دارد این است که سربالایی لیگ برای تیم شان به پایان رسیده و بازی های ساده تر در پیش است. خود کالدرون نیز بعد از شکست، هم در کنفرانس مطبوعاتی موقعیت های تیمش را بیشتر از حریف دانست و هم در رختکن از سبک بازی پرسپولیس راضی بود. او خطاب به بازیکنان گفت: با وجود این باخت از تک تک شما رضایت دارم و می دانم که تیم ما می تواند همچنان در کورس قهرمانی قرار بگیرد. اگر قدر موقعیت را می دانستیم می توانستیم ببریم. برای من مهم این است که تیم من تا آخرین لحظه تلاش می کند و شرافت خود را نمی فروشد.

شنیده ها حاکی از آن است که به گوش سرمربی پرسپولیس رسیده که اخبار تیم از رختکن خارج می شود و کسانی هستند که نمی خواهند این تیم نتیجه بگیرد و به همین دلیل با صحبت های خود قصد داشت نشان دهد که از شایعات حول تیم بسیار ناراحت است.

بعد از شایعات پیرامون مصدومیت سیدجلال که دلخوری این مربی از کاپیتانش را در پی داشت حالا خبر بیرون رفتن اخبار تیم باعث شده تا کالدرون حسابی از این شایعات ناراحت باشد.

گویا بعد از انتشار اخبار بیرون رفتن اطلاعات تیم از رختکن سرمربی پرسپولیس، از کریم باقری درخواست کرده است که این موضوع را مدیریت کند و ببیند اخبار تیم از کجا به بیرون درز می کند. او به دستیار ایرانی خود اعلام کرده است که با توجه به شناختی که از تیم دارد به او کمک کند تا بتواند تیم را به شرایط مدنظرش برساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 442

به "کالدرون: شرافت مان را نفروختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: شرافت مان را نفروختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید