کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن، برد 5 گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

به گزارش مجله افتخار، در ادامه دیدار های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22 و 30 دقیقه، شش دیدار همزمان در چهار گروه برگزار گردید.

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن، برد 5 گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

به گزارش ، در ادامه دیدار های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22 و 30 دقیقه، شش دیدار همزمان در چهار گروه برگزار گردید.

در یکی از مهمترین بازیها، تیم یوونتوس از گروه D میزبان لوکوموتیو مسکو بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه تیم یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما برخلاف جریان بازی، تیم روسی در دقیقه 30 روی یک ضدحمله با گل میرانچوک پیش افتاد. فشار یووه پس از دریافت گل بیشتر شد و حملات این تیم تا دقیقه 77 بی نتیجه ماند تا اینکه شوت دیبالا در این دقیقه، قفل دروازه لوکوموتیو را باز کرد. جواهر تورین، دو دقیقه بعد روی ریباند شوت ساندرو، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا ناجی یوونتوس گردد.

شاگردان ساری با این پیروزی هفت امتیازی شدند و همراه با اتلتیکو مادرید که ساعتی قبل لورکوزن را برده بود، در صدر جدول این گروه جای گرفت و لوکوموتیو با سه امتیاز سوم ماند.

در گروه C، تیم منچسترسیتی با نتیجه پنج بر یک مهمانش آتالانتا را با شکست بدرقه کرد. در این بازی ابتدا تیم ایتالیایی با پنالتی دقیقه 28 مالینوفسکی از حریف پیش افتاد، اما میزبان پاسخ سختی به این گل داد و ابتدا دو گل در نیمه نخست توسط آگوئرو در دقایق 34 و 38 (پنالتی) زد و سپس در نیمه دوم رحیم استرلینگ هت تریک کرد و در دقایق 58، 64 و 69 سه گل به ثمر رساند.

شاگردان پپ با این برد پرگل 9 امتیازی شدند و با اقتدار صدرنشین این گروه هستند. آتالانتا هم بدون امتیاز پایین تر از دیناموزاگرب و شاختاردونتسک چهار امتیازی که ساعتی قبل مساوی کردند، قعرنشین است.

در گروه B، بایرن مونیخ با نتیجه سه بر دو از سد میزبانش المپیاکوس یونان گذشت. روبرت لواندوفسکی در دقایق 34 و 62 و تولیسو در دقیقه 75 گلزنان باوارایی ها در این بازی بودند و یوسف العربی در دقیقه 23 و گیلرمه در دقیقه 79 برای میزبان گلزنی کردند.

در همین گروه، تاتنهام با پنج گل مهمانش ستاره سرخ بلگراد را در هم کوبید تا از بحران خارج گردد. سون هیونگ مین در دقایق 16 و 44، هری کین در دقایق 9 و 72 و اریک لاملا در دقیقه 57 برای تیم شاگردان پوچتینو گلزنی کردند. در جدول این گروه بایرن 9 امتیازی در صدر است و تاتنهام چهار امتیازی بالاتر از ستاره سرخ سه و المپیاکوس یک امتیازی در رده دوم قرار گرفته است.

در گروه A نیز، رئال مادرید در استادیوم تورک تلکام استانبول با یک گل میزبانش گالاتاسرای ترکیه را شکست داد. تونی کروس تک گل رئال را در دقیقه 18 وارد دروازه حریف کرد.

پاری سن ژرمن هم در همین گروه با پنج گل میزبانش کلوب بروژ بلژیک را مغلوب کرد. ایکاردی در دقایق 7 و 63 و امباپه در دقایق 61، 79 و 83 برای پاریسی ها گلزنی کردند. با این نتیجه، پاری سن ژرمن 9 امتیازی بالاتر از رئال مادرید چهار و بروژ دو امتیازی در صدر جدول گروه اول قرار گرفته است و گالاتا یک امتیازی چهارم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 504

به "کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن، برد 5 گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن، برد 5 گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید