کرونا آخرین برگ دفتر زندگی 2 بوشهری را ورق زد

به گزارش مجله افتخار، 2 نفر دیگر به فهرست قربانیان کرونا در استان بوشهر افزوده شدند و تعداد ردیف های این فهرست به هزار و 962 رسید.

کرونا آخرین برگ دفتر زندگی 2 بوشهری را ورق زد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان 187 نفر است که 49 بیمار در 24 ساعت گذشته در این بخش ها بستری شده اند.

او افزود: از میان بیماران تازه، ابتلای 14 نفر به کرونا قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: از این تعداد، 10 نفر در شرایط حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری نام کرد: امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید که یکی مردی 71 ساله با سابقه بیماری فشار خون و دیابت و دیگری زنی 66 ساله با سابقه بیماری زمینه ای قلبی و دیابت بود.

او گفت: در شبانه روز گذشته 34 بیمار هم باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده اند، که از این تعداد 22 نفر به کرونا دچار بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: از آغاز شیوع کرونا تا به امروز 86 هزار و 85 مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده اند و هزار و 962 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1782

به "کرونا آخرین برگ دفتر زندگی 2 بوشهری را ورق زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا آخرین برگ دفتر زندگی 2 بوشهری را ورق زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید