گزارش شرایط راه ها در 27 آذر ، تداوم بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور

به گزارش مجله افتخار، مرکز مدیریت راه های کشور از تداوم بارش باران در جاده های 7 استان اطلاع داد و اعلام نمود: بارش باران امروز چهارشنبه در جاده های استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان و کرمان ادامه دارد و در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز برف می بارد.

گزارش شرایط راه ها در 27 آذر ، تداوم بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرکز مدیریت راه های کشور در اطلاعیه ای آورده است که برای تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی الزامی است.

  • مجله چهار گوشه ایران

همچنین گزارشی از مه گرفتگی در ارتفاعات جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت وجود دارد و جاده های هراز و چالوس فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

هم اکنون تردد روانی در جاده های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها، هم اکنون ترافیک سنگینی در جاده شهریار-تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

همچنین ترافیکی نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک وجود دارد.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای جاده های مسدود و ممنوع، مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار213 ترددشمار فعال در جاده های برون شهری، نسبت به روز قبل 6 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 17.5 درصد، اوج تردد بین ساعت های 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت های 3 تا 4 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 636

به "گزارش شرایط راه ها در 27 آذر ، تداوم بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش شرایط راه ها در 27 آذر ، تداوم بارش برف و باران در جاده های 7 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید