یک احتمال عجیب ، مصلح به جای منشا در خط حمله؟

به گزارش مجله افتخار، برای جانشین نعمتی، منشا نخستین و عاقلانه ترین گزینه است، مگر اینکه برانکو بخواهد از قدرت سرزنی مصلح در خط حمله استفاده کند.

یک احتمال عجیب ، مصلح به جای منشا در خط حمله؟

به گزارش خبرنگاران ، نیمکت پرسپولیس اگر این قدر بی تجربه نبود، غیبت سیامک نعمتی هم تا این اندازه آزاردهنده به نظر نمی رسید. برای برانکو اما بدتر از این نمی شد که یکی از بهترین هایش در بازی رفت برابر الدحیل را در بازی برگشت در اختیار نداشته باشد. او حالا بجای حسرت خوردن، باید فکری به حال جای خالی نعمتی بکند اما کدام بازیکن پرسپولیس این توانایی را دارد که در زمین مدام تغییر پست بدهد و در همه پست ها هم بهترین باشد؟ شاید عالیشاه گزینه مناسبی باشد. یا حتی نوراللهی و رسن. اما موضوع این است که آنوقت جای آنها را چه کسی باید پر کند وقتی همه هم پستی هایشان روی نیمکت، بی تجربه اند؟

این یعنی برانکو دوباره باید به منشا اعتماد کند. حال آنکه این بازیکن نیجریه ای نه قدرت دریبلینگ نعمتی را دارد و نه می تواند جای عالیشاه را در خط هافبک پر کند که پروفسور دوباره امید را به خط حمله ببرد و منشا را یک خط عقب تر بفرستد. با این حال گادوین منشا همچنان گزینه اول است برای قرار دریافت در ترکیب اصلی پرسپولیس. مگر اینکه مرد کروات بخواهد غافلگیرمان کند. اینگونه که بجای منشا، شایان مصلح را در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان بفرستد.

چنین تغییری را می گویند برانکو تنها با هدف قرار دادن مصلح در خط حمله برای استفاده از قدرت سرزنی اش خواهد پذیرفت اما پیش از این دیده ایم که او این بازیکن را در پست هافبک چپ هم به بازی گرفته بود. انتخاب برانکو اگر مصلح باشد، او را جلوتر از انصاری در سمت چپ قرار می دهد تا عالیشاه مثل بازی رفت، نزدیک به علی علیپور و در سایه او حرکت کند. اگر چه احتمالا آقای سرمربی بازی دادن به گادوین منشا را که اتفاقا عاقلانه تر به نظر می رسد، انتخاب خواهد نمود و شاید حضور مصلح در خط حمله در دقایق انتها بازی و در صورت احتیاج پرسپولیس به گل، اتفاق بیفتد.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 33

به "یک احتمال عجیب ، مصلح به جای منشا در خط حمله؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک احتمال عجیب ، مصلح به جای منشا در خط حمله؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید