یک عملیات نظامی گسترده علیه عناصر باقی مانده از داعش شروع گردد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران به نقل از العهد نیوز، سعد الخزعلی نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون بیان کرد که باید یک عملیات نظامی گسترده برای از بین بردن مواضع باقی مانده از عناصر داعش شروع گردد.

یک عملیات نظامی گسترده علیه عناصر باقی مانده از داعش شروع گردد

وی اضافه نمود: عناصر داعش در حال سوء استفاده از خلأهای امنیتی در عراق هستند. آنها عملیات تروریستی خود را علیه شهروندان بی گناه در مناطق مختلف کشور تشدید نموده اند.

الخزعلی تاکید نمود: اوضاع کنونی در عراق نیازمند افزایش کوشش های اطلاعاتی در مناطق آزاد شده از دست عناصر داعش و از بین بردن خلأهای امنیتی در برابر این تشکیلات تروریستی است.

به تازگی درپی حمله اخیر بقایای گروه تروریستی داعش به نیروهای حشد شعبی در استان صلاح الدین عراق، نیروهای این سازمان و ارتش عراق عملیات انتقام شهیدان را در این استان انجام دادند.

حسام ابراهیم السهلانی فرمانده عملیات کرکوک و شرق دجله حشد شعبی عراق در بیانیه ای اعلام نمود: عملیات انتقام خون شهیدان برای تفتیش و بازرسی منطقه العیث و روستاهای مجاور آن در شرق استان صلاح الدین با مشارکت تیپ های بیست و دوم و هشتاد و هشتم و نهم و یگان های ماموریت های ویژه و فرماندهی عملیات صلاح الدین در ارتش عراق با پشتیبانی بالگردهای ارتش انجام شد.

وی اضافه نمود: در این عملیات تا به امروز یک خودرو و چند مقر و تونل بقایای عناصر داعش منهدم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1406

به "یک عملیات نظامی گسترده علیه عناصر باقی مانده از داعش شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عملیات نظامی گسترده علیه عناصر باقی مانده از داعش شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید