آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی

به گزارش مجله افتخار، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بیش از 200 عضو هیئت علمی و 2 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه می توانند در حوزه پروژه های معدنی فعالیت داشته باشند.

آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست صاحب نظران بخش معدن کشور که در این دانشگاه برگزار گردید، گفت: سیاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعامل موثر با صنایع مختلف کشور است تا براین اساس بتوانیم در برطرف احتیاج های صنایع کشور سهیم باشیم.

حسینی اضافه نمود: برای تحقق این موضوع، دانشگاه بسترهای متعددی مهیا نموده است که برگزاری گردهمایی تخصصی با صنایع مختلف یکی از این برنامه ها بشمار می رود.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه بستری را فراهم نموده تا صنایع کشور بتوانند دفاتر (R&D) و مراکز نوآوری و فناوری در محیط این دانشگاه ایجاد نمایند. درحال حاضر چند شرکت و بانک دفاتر آرندی و نوآوری در دانشگاه ایجاد نموده اند.

وی با اشاره به حضور دو شتاب دهنده معدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بسیاری از دانشکده های این دانشگاه می توانند با صنایع معدنی کشور فعالیت نمایند در این راستا می توان گفت بیش از 200 عضو هیئت علمی و 2 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه می توانند در حوزه پروژه های معدنی فعالیت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 740

به "آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بیش از 200 هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برای فعالیت در پروژه های معدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید