ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم آغاز می گردد، تساوی ما با گل گهر عادلانه نبود

به گزارش مجله افتخار، محمد ابراهیمی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی اعتقاد دارد، نتایج خوب این تیم به زودی شروع خواهد شد.

ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم آغاز می گردد، تساوی ما با گل گهر عادلانه نبود

محمد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به دیدار تیمش برابر گل گهر که با تساوی یک - یک به خاتمه رسید، گفت: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. گل گهر در زمین خودش دنبال برد بود و حتی به گل اول هم رسید، ولی ما بعد از این گل جریان بازی را در دست گرفتیم و موقعیت های بسیار خوبی را هم از دست دادیم. باز هم خدا را شکر که گل تساوی را زدیم، ولی من معتقدم که تساوی در این بازی نتیجه عادلانه ای نبود و ما باید برنده از زمین بیرون می آمدیم، چون موقعیت های خوبی را از دست دادیم.

ابراهیمی در ارتباط با اینکه نتایج مساوی تیم های تحت راهنمایی فراز کمالوند زیاد است، توضیح داد: نمی دانم در خصوص این موضوع که مطرح کردید چه باید بگویم. من چند سال با ایشان کار کردم و باید بگویم که کمالوند روی فوتبال تهاجمی و تاکتیک تیمی اصرار دارد و البته مثل همه مربیان روی دفاع تیمی هم کار می نماید. ما در بیرون یا بازی های خانگی دنبال برد هستیم و شاید این از بدشانسی کمالوند است که در برخی از بازی ها تیمش مساوی می نماید.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در واکنش به اعتراض شدید وینکو بگوویچ به پنالتی گرفته شده برای تیم میهمان توضیح داد: وینگو مربی خوش برخوردی است و برای اولین بار بود که در این بازی با این مربی ارتباط گرفتم. البته اعتراض بگوویچ به من مربوط نمی گردد و مسئولان باشگاه ما یا کادر فنی می توانند در این مورد صحبت نمایند.

ابراهیمی در خاتمه تأکید کرد: پارس جنوبی نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده است و تیم ما احتیاج به زمان دارد. مطمئن باشید که نتایج خوب پارس جنوبی هم آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 349

به "ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم آغاز می گردد، تساوی ما با گل گهر عادلانه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم آغاز می گردد، تساوی ما با گل گهر عادلانه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید