احتمال تمدید تعطیلی برنامه های اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش مجله افتخار، با توجه به صحبت های اخیر رئیس کمیته داوران اتحادیه جهانی کشتی در کنفرانس ویدئویی با داوران بین المللی، به نظر می رسد برنامه های این فدراسیون در آستانه تمدید مجدد تعویق و تعطیلی قرار داشته باشد.

احتمال تمدید تعطیلی برنامه های اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران، بعد از آنکه چندین مسابقه بین المللی و گزینشی المپیک به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در سراسر جهان لغو شد، اتحادیه جهانی کشتی گفت که برنامه ها و مسابقاتش را تا روز 10 تیرماه به حالت معوق در خواهد آورد.

بر این اساس هیچ یک از مسابقات قاره ای در رده های سنی پایه به انجام نرسید و حالا همه در انتظار دستورالعمل مجدد این اتحادیه در مورد آینده مسابقات هستند. با این وجود ضمن اینکه موج دوم بیماری کرونا بار دیگر کشورها را درگیر خود کرده است، طبق صحبت های مطرح شده در کنفرانس ویدئویی اخیر داوران بین المللی با آنتونیو سیلوستری، او صحبتی از آینده نزدیک این اتحادیه مطرح نکرده و ضمن صحبت هایش اعلام کرده است که لازم است داوران با کارهای آموزشی، آمادگی خود را حفظ کنند تا چنانچه در انتها سال امکان برگزاری مسابقات جهانی زیر 23 ساله ها فراهم بود، بتوانند از حضور آنها در مسابقات بهره ببرند.

با توجه به شرایط کلی جهان و عدم پیشرفت قابل ملاحظه در درمان و ساخت واکسن کرونا، به نظر می رسد تعطیلی اتحادیه جهانی بعد از دهم تیر ماه نیز تمدید شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 996

به "احتمال تمدید تعطیلی برنامه های اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تمدید تعطیلی برنامه های اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید