احتمال معاوضه میلاد جهانی با دو بازیکن استقلال خبرنگاران

به گزارش مجله افتخار، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به شایعه معاوضه میلاد جهانی با یک یا دو بازیکن استقلال واکنش نشان داد.

احتمال معاوضه میلاد جهانی با دو بازیکن استقلال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که صبح امروز رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن شایعه جدایی میلاد جهانی از این تیم را تکذیب کرد، از ساعاتی قبل این شایعه مطرح شده که استقلال به صورت جدی پیگیر جذب هافبک ذوب آهن است و به باشگاه اصفهانی پیام داده که حاضر است در ازای جذب این بازیکن، یک یا دو بازیکنش را به این تیم بدهد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گویی در واکنش به این موضوع گفت: تا ساعتی که من در باشگاه حضور داشتم هیچ خبری از درخواست باشگاه استقلال برای جذب میلاد جهانی نبود.

او در پاسخ به این سوال که در صورت ارائه چنین پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال، موضع باشگاه ذوب آهن چه خواهد بود، توضیح داد: اول باید پیشنهادی باشد که بخواهیم در موردش تصمیم گیری کنیم. هر وقت پیشنهادی به دست ما رسید، آن را آنالیز نموده و بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ خواهیم کرد.

استقلال البته به غیر از میلادجهانی، امین قاسمی نژاد را هم می خواهد. در هر حال فرهاد مجیدی به شدت به دنبال جذب میلاد جهانی و امین قاسمی نژاد است.

میلاد جهانی در فصل جابجایی تابستانی به استقلال نزدیک شده بود اما در نهایت به دو دلیل قیمت بالا و ظاهرا عدم رضایت سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال، استقلالی نشد

فوتبالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1514

به "احتمال معاوضه میلاد جهانی با دو بازیکن استقلال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معاوضه میلاد جهانی با دو بازیکن استقلال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید