6 گلی که استقلال زد باعث ترس از پرسپولیس شده است! ، این دو تیم فینالیست جام حذفی می شوند

به گزارش مجله افتخار، گلر سابق سرخ ها می گوید به نظرم پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی می رسند و در آن ملاقات همه چیز بستگی به شرایط روحی روانی دو تیم در روز دربی خواهد داشت.

6 گلی که استقلال زد باعث ترس از پرسپولیس شده است! ، این دو تیم فینالیست جام حذفی می شوند

به گزارش خبرنگاران سعید عزیزیان دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است پرسپولیس در انتخاب استادیوم دخل و تصرفی نداشته و برخی ها بی علت به باشگاه و تیم پرسپولیس در انتخاب استادیوم آزادی تاخته اند. به بهانه برخی از مسائل نظرات عزیزیان را جویا شدیم.

بعد از انتخاب استادیوم آزادی برای برگزاری بازی پرسپولیس مقابل پیکان هجمه های زیادی به باشگاه پرسپولیس وارد شد. در این خصوص چه نظری دارید؟

مسائل امنیتی و در نظر گرفتن برخی از مصلحت ها که بازی دو تیم در فضایی بهتر و بدون تنش برگزار گردد سازمان لیگ و شورای تأمین را برآن داشت که تصمیم به برگزاری بازی در استادیوم آزادی بگیرند و در این بین باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی نداشت و تصمیم گیرندگان نهادهای دیگر بودند.

از این رو حمله به باشگاه پرسپولیس و وارد کردن هجمه به این باشگاه به نوعی بی انصافی است. جدا از مسائلی که مطرح شده دو تیم قرار است فوتبال بازی نمایند و امکان این مسأله در استادیوم دستگردی به علت چمنش نبود به همین علت سازمان لیگ و شورای تأمین با در نظر گرفتن همه جوانب استادیوم آزادی را برای بازی برگشت در نظر گرفتند. من فکر می کنم وارد ساختن و بیان برخی از موارد با توجه به مسائلی که در دنیای حرفه ای فوتبال وجود دارد به نوعی تاریخ مصرف گذشته است و اصلاً واقعیت ندارد.

در این بین باشگاه طرفدار هم هنوز محل بازی اش با پرسپولیس معین نشده اعلام نموده که اگر بازی با پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار گردد بازی ننموده و به فیفا هم شکایت خواهد نمود!

هنوز که محل بازی این تیم مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی معین نشده بنابراین تعجب می کنم چرا مسئولان این باشگاه این قدر عجولانه اظهار نظر نموده و موضع گرفته اند. من فکر می کنم بعد از آنکه طرفدار شش گل از استقلال در استادیوم آزادی دریافت کرد از بازی در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس ترس دارد و حرف هایشان هم برای بازی نکردن در استادیوم آزادی بهانه است. در واقع بیان چنین نظراتی بیشتر برای برپا ساختن جنگ روانی است. اگر برنده شوند که می گویند برنده شدیم و اگر بازنده شوند حتماً بهانه می آورند که ما را بازاندند و بهانه های دیگر که اصلاً درست نیست.

صرفنظر از مسائل حاشیه ای تیم طرفدار را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی می کنید؟

طرفدار تیم خوبی است و جوان ها و بازیکنان باتجربه خوبی دارد و به نظرم بهتر است تمرکزشان روی فوتبال باشد. اگر بنا به بهانه آوردن باشد پرسپولیس هم بعد از آن باخت سنگین و عجیب می تواند به این مسأله بپردازد که چرا طرفدار از تیم اصلی اش مقابل استقلال استفاده نکرد.

در رابطه با اظهارنظر سرمربی طرفدار درمورد پیروزی مقابل پرسپولیس و انتقام گرفتن مقابل استقلال در جام حذفی چه نظری دارید؟

به نظرم سرمربی طرفدار با بیان برخی از موارد می خواهد به تیمش روحیه بدهد و بازیکنانش را از لحاظ روحی بالا ببرد.

با توجه به قرعه ای که در نیمه نهایی شاهد بودیم به نظرتان چه تیم هایی به فینال می رسند و شانس قهرمانی چه تیمی زیاد است؟

پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی می رسند و در آن ملاقات همه چیز بستگی به شرایط روحی روانی دو تیم در روز دربی خواهد داشت.

به عنوان مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس درباره بیرانوند چه نظری دارید؟

بیرانوند برترین دروازه بان ایران بوده و هست. البته او در چند بازی اشتباهات کوچکی داشته اما باز هم برترین عملکرد را در بین دروازه بان های ایرانی داشته است و نشان داده که بی علت نیست سال هاست دروازه بان اول تیم ملی ایران بوده و تجربه بازی در چند جام جهانی را در کارنامه اش دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2195

به "6 گلی که استقلال زد باعث ترس از پرسپولیس شده است! ، این دو تیم فینالیست جام حذفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 گلی که استقلال زد باعث ترس از پرسپولیس شده است! ، این دو تیم فینالیست جام حذفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید