سخت گیری عجیب AFC در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراضی به داور وارد نیست

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الاقتصادیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرد که هیچ اعتراضی از سوی هیچ باشگاهی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد قبول نخواهد بود مگر خطاهای فنی که در نسخه تازه و اصلاح شده به وسیله شورای قانونگذاری بین المللی فوتبال اعمال شده باشد. این امر در خصوص یاری داور ویدئویی هم صدق می نماید.

سخت گیری عجیب AFC در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراضی به داور وارد نیست

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است: از تیم های معترض مبلغ 500 دلار مصادره می گردد و شکایت آنها هم نادیده گرفته خواهد شد. این یک تصمیم رسمی، لازم الاجرا و غیر قابل تجدید نظر است. هرگونه اعتراض بی اساس یا غیر مسئولان هم به کمیته انضباطی و اخلاق AFC ارجاع داده می گردد و علاوه بر این، باشگاه جریمه هم خواهد شد.

الاقتصادیه گزارش خود را این طور ادامه داده است: هر باشگاهی که مایل به اعتراض (اعتراضی به جز مسائل داوری) است، ابتدا باید اعتراض رسمی خود را ظرف دو ساعت بعد از سوت سرانجام بازی به ناظر مسابقه بدهد مشروط بر اینکه در 20 ساعت به جای مانده اعتراض دقیق باید با استفاده از فرم رسمی ارائه گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران فردا شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت 21:30 در استادیوم فیصل بن فهد برگزار می گردد. دیگر بازی این مرحله در غرب آسیا بین النصر عربستان و الوحده امارات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1802

به "سخت گیری عجیب AFC در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراضی به داور وارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت گیری عجیب AFC در لیگ قهرمانان آسیا، اعتراضی به داور وارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید