افزایش ماندگاری گردشگران در آذربایجان غربی به 2 شب

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از نظام بخشی و هدف گیری به سمت ارتقای کیفی گردشگری در آذربایجان غربی اطلاع داد.

افزایش ماندگاری گردشگران در آذربایجان غربی به 2 شب

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به ارتقای کیفی گردشگری گفت: استان آذربایجان غربی با وجود منابع غنی و بسیار در زمینه بناهای تاریخی یکی از استان های نمونه گردشگری است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را از گوشه و کنار دنیا جذب می نماید.

او گفت: از نظر تعدد بناهای تاریخی مسئله ای نداریم و باید کیفیت خدمات رسانی چه در زمینه هتل ها، چه در زمینه حمل و نقل و چه در زمینه واحدهای بوم گردی را بالا ببریم.

جباری با بیان اینکه بیش از 1600 اثر تاریخی در استان داریم، اضافه کرد:در کنار مقوله گردشگری باید به ایجاد تاسیسات و مراکز تفریحی، فرهنگی، درمانی و همچنین ایجاد گالری ها و جاذبه های گردشگری و جاذبه های انسان ساز اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر اینکه گردشگر در کنار بازدید از آثار و بناهای تاریخی باید وقت خود را به نحو شایسته پر کند، اضافه کرد: با هدف گذاری هایی که در این زمینه صورت گرفته، قصد داریم اقامت از یک شب را به دو شب افزایش دهیم که این کار نیازمند سرمایه گذاری است و راهی جز سرمایه گذاری در زمینه توسعه زیرساخت ها و امکانات نداریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 306

به "افزایش ماندگاری گردشگران در آذربایجان غربی به 2 شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ماندگاری گردشگران در آذربایجان غربی به 2 شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید