10 هتل برتر در کاپادوکیا

به گزارش مجله افتخار، برخی از گردشگران، پیش از سفر فکر می کنند که نباید بودجه زیادی را برای اقامتگاه و هتل اختصاص دهند. چرا که قرار است فقط در هتل بخوابند و بیشتر زمان سفر را بیرون باشند. اما اگر خوب نخوابید، صبحانه خوبی نخورید، یا نتوانید از یک حمام تمیز و استاندارد استفاده کنید، بی شک، از سفرتان هم آنقدرها لذت نخواهید برد. از سوی دیگر، برخی هتل ها خودشان جاذبه هایی چشم نواز هستند و تجربه دلپذیری را برایتان به ارمغان خواهند آورد. پس باید انتخاب اقامتگاه ها را جدی بگیرید و با درایت، آنها را بررسی کنید.

10 هتل برتر در کاپادوکیا

اینجا برایتان از 10 هتل فزونی گفته ایم که به نظر گردشگران کاپادوکیا، در زمره بهترین ها هستند. جایی که می توانید در زمان سفر کنید و به قلب فرهنگ و تمدن کاپادوکیا، سری بزنید.

هتل در کاپادوکیا

کاپادوکیا، مقصدی ماورایی برای بسکمک از گردشگران است. شهری که ابتدا از طریق مسیحیان ساخته شده و در دل سنگ، صخره و دره هایش، می توان اقامتگاه ها، بازارها و حتی کلیساهایی عجیب و متفاوت را پیدا کرد. اگر قصد دارید در تور کاپادوکیا شرکت کنید، می توانید با انتخاب یک هتل خوب، به قلب تاریخ این شهر بروید و گذر زمان را در این منطقه درک کنید. اینجا فهرستی از 10 هتل کاپادوکیا برایتان آورده ایم. هتل هایی که اقامتی رویایی و به یادماندنی را رقم می زنند و بیشترشان دروازه ای به سمت تاریخ و هویت این شهر هستند.

1- سوئیت های غار فوکاس (Phocas Cave Suites)

دوست دارید در یک فضای راحت و زیبا، تجربه غارنشینی داشته باشید؟ غار فوکاس که حدود دو مایل از موزه فضای باز گورمه در کاپادوکیا فاصله دارد، سوئیت هایی را برای این تجربه، تدارک دیده است. وقتی در ایوان این هتل می ایستید، می توانید منظره ها مجذوب کنندهی از جمله دودکش های جن کاپادوکیا و پرواز بالن ها را ببینید. صبحانه این هتل واقعا عالی است و برخی از خوراکی های آن، طی ماه ها در انبارهایی در همین غار آماده و بعد سرو می شوند.

2- هتل موزه کاپادوکیا (Museum Hotel Cappadocia)

شبی در موزه، آن هم در تور کاپادوکیا، بی شک یک اقامت و سفر رویایی را می سازد. به خصوص اگر اقامتگاه تان هتل موزه کاپادوکیا که یک بوتیک هتل مجلل و رویایی است، باشد. برای ساخت این هتل از سنگ ها و غارهای تاریخی استفاده کرده اند و برخی از اشیای اتاق و هتل، عتیقه های گرانبها و کم یاب هستند. این هتل یک استخر روباز با آب گرم دارد و تراس سنگی آن با منظرهی رویایی، برای غذاهای ترکی یا شب نشینی، عالی است. جالب است بدانید در هتل موزه کاپادوکیا برنامه های متنوعی از جمله آموزش آشپزی ترکی هم برگزار می شود. در نتیجه با اقامت در اینجا، شاید فرصت نکنید به فضاهای دیگر کاپادوکیا حتی سر بزنید.

3- هتل غار ویژه کلبک (Kelebek Special Cave Hotel)

دوست دارید در تور کاپادوکیا و در کنار دیدن جاذبه های کاپادوکیا بتوانید زندگی سنتی این شهر را هم تجربه کنید؟ هتل غار کلبک، برای شما عالی است. این هتل حمام ترکی، استخر و سونای روباز دارد و واقعا لوکس و مجذوب کننده است. در دکوراسیون این هتل از دستبافته ها و تولیدات محلی کاپادوکیا استفاده شده است. بیشتر اتاق ها شومینه هیزمی دارند و اکثرشان هم با بالکن های اختصاصی کاری کرده اند که زیبایی کاپادوکیا را مستقیما به اتاق تان بیاورید.

4- هتل ترا کاپادوکیا (Terra Cave Hotel)

هتل ترا در منطقه گورمه قرار گرفته است و قدمت آن به قرن نوزدهم میلادی می رسد. با اقامت در این هتل کاپادوکیا می توانید خودتان را جای کسانی بگذارید و روزی در غارهای کاپادوکیا زندگی کرده اند. اگر چه این هتل در منطقه ای روستایی قرار گرفته است اما امکانات آن کامل است و در طول اقامت تان به مسئله ای برنخواهید خورد. هر روز صبح می توانید از بوفه صبحانه مجذوب کننده هتل لذت ببرید، با اینترنت پرسرعت، کنار آتش بنشینید و به کارهایتان برسید یا در تورهای اسب سواری هتل شرکت کنید.

5- هتل غار یوناک (Yunak Evleri Cave Hotel)

بسکمک از هتل های کاپادوکیا، به خصوص آنهایی که در فضای غارها ایجاد شده اند، تاریخی غنی دارند. اما تعداد کمی از آنها می توانند با هتل یوناک، رقابت کنند. قدمت این هتل به قرن پنجم می رسد. از سوی دیگر یک بنای رومی هم در کنار مجموعه غارها وجود دارد که شما می توانید اتاق تان را از بین هر دو ساختمان انتخاب کنید. بسکمک از وسایل این هتل دست ساز هستند و حمام های مرمرین آن هم برای گردشگران، تجربه ای لوکس و به یادماندنی را رقم می زنند. این هتل فقط 5 دقیقه با پارک ملی گورمه فاصله دارد. می توانید از هتل تان تا فضای اطراف پیاده روی کنید، به اسب سواری بروید یا منظره ها زیبای کاپادوکیا را ببینید.

6- هتل سلطان کاپادوکیا (Sultan Cave Suites)

یک منظره 360 درجه از گورمه و منظره ها کاپادوکیا می خواهید؟ هتل سلطان در انتظار شماست. در اتاق ها از سنگ های حکاکی شده، دوش های مجلل و لوازم بسیار شیکی استفاده شده است. از اینجا می توانید بالن ها را ببینید، در بالکن های اختصاصی شاهد صحنه طلوع و غروب خورشید باشید و عکس هایی زیبا و به یادماندنی بگیرید.

7- هتل لاوندر کاپادوکیا (Lavender Cave Hotel)

یک هتل 5 ستاره شیک، با رستوران و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری مانند موزه اورگوپ، هتل لاوندر است. این اقامتگاه، دور از شلوغی های گورمه و کاپادوکیا، در نوشهیر قرار گرفته است و یک جای دنج برای کسانی است که می خواهند در خلوت و آرامش، تعطیلات خود را بگذرانند. با اقامت در این هتل می توانید تخفیف های خوبی در بالن سواری بگیرید و با کمک تاکسی های هتل، خود را به هر جاذبه ای که دوست دارید برسانید.

8- هتل پریمیوم کایاکاپی (Kayakapi Premium Caves)

کمی آنطرف تر از کلیسای انظر و غارهای zelve می توانید هتل مجذوب کننده دیگری را پیدا کنید. اینجا اتاق هایی با دیوارهای حکاکی شده و زیبا خواهید داشت و منظره ها شگفت انگیزی را در روبروی خود خواهید دید. دکورهای مجلل، اتاق های بزرگ و حمام های اختصاصی زیبا، از دیگر ویژگی های این هتل است. یک استخر فضای باز و دو رسوران زیبا نیز از دیگر ویژگی های هتل کایاکاپی است.

9- هتل مسافران غار (Travellers Cave Pension)

اگر می خواهید در قلب شهر گورمه باشید، این اقامتگاه برایتان عالی خواهد بود. اتاق های سنگی با دیوارهای قوسی، به شما حس هایی عالی را منتقل خواهد کرد. در کنار وسایل سنتی، می توانید از ابزارها و وسایل مدرنی مانند تلویزیون و اینترنت رایگان هم بهره ببرید. تراس رستوران با نمایی از دودکش های جن و پرواز بالن ها، همیشه مجذوب کننده و رنگارنگ است و میز خدمت تور هتل هم هر روز می تواند برایتان تورهایی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه پیدا کند تا بتوانید با کاهش هزینه تور کاپادوکیا از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

10- هتل آرتمیس (Artemis Cave Suites)

هتل آرتمیس، مجموعه ای مجلل برای اقامتی به یادماندنی در کاپادوکیا است. در کنار اتاق های عالی، باغ خصوصی و تراس های بزرگ این هتل، بسیار مورد توجه مسافران قرار می گیرند. شب های این هتل نیز واقعا زیباست. جایی که می توانید تلالو نور چراغ های رنگارنگ را بر روی دودکش های جن کاپادوکیا و مسافرانی که در حال بالن سواری در کاپادوکیا هستند، ببینید. اگر در پی برنامه های مجذوب کننده مثل دوچرخه سواری از بین صخره های کاپادوکیا هستید، می توانید از کارکنان این هتل، کمک بگیرید.

در این مطلب به بررسی 10 هتل مجذوب کنندهی پرداختیم که می توانید در سفر به کاپادوکیا و تور دور ترکیه آنها را ببینید و یا در آنجا اقامت کنید. دوست دارید در سفر بعدی، مقصدتان کاپادوکیا باشد؟ می توانید اکنون برای اطلاع از قیمت تور کاپادوکیا و یا جزییات دیگر، با همکاران ما در بخش فروش صحبت کنید و تور خود را با بهترین امکانات و قیمت رزرو نمایید.

منبع: دالاهو
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2144

به "10 هتل برتر در کاپادوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل برتر در کاپادوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید