لاکچری گردی در کافی شاپ های معروف جهان

به گزارش مجله افتخار، کافی شاپ های معروف از کافه سنترال وین تا کرافت کافی پاریس

دنیای جذاب و رنگارنگ خاص پسندها و لاکچری گردها، فقط به خرید از جدید ترین طرح های مزون های معروف میلان و لندن و نیویورک و یا مشاوره از فشن بلاگرها و حتی سفر های رویایی با کروزهای چند طبقه مجلل خلاصه نمی گردد. لاکچری گردها، دوست دارند در جاهای خاص که کمتر مورد نظر و توجه گردشگران شهری هست، از نوشیدنی ها و خوردنی جات وسوسه انگیز شف های معروف استفاده نمایند. برای همین است که لیون فرانسه، همیشه برای لاکچری گردهای شکم گرد، یک مقصد محبوب غذاهای خاص محسوب می گردد.

لاکچری گردی در کافی شاپ های معروف جهان

در فرآیند لاکچری گردی، کافی شاپ گردی و رستوران گردی هم اهمیت زیادی دارد. کافی شاپ گردی و مراجعه به کافی شاپ ها به عنوان بخشی از ظرفیت های توریستی شهری در کشورهای مختلف جهان، به عنوان یکی از متداول ترین فعالیت های روزانه شهروندان محسوب می شود. کافی شاپ، تنها محلی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه نیست. بلکه محفلی برای مذاکرات و گفت و گوهای روزانه خودمانی یا تجاری و حتی سیاسی هم به شمار می رود.

قرارداد صلح بین سوئد و نروژ در سال 1905 میلادی، در کافه رستورانی در شهر زیبای Karlstad که در مرز بین سوئد و نروژ واقع شده است، امضا شد و به تنش های چندین ساله دو کشور سرانجام داد. این کافه، همچنان یکی از مقصدهای توریستی این شهر به شمار می رود و در تاریخ سوئد، مکانی تاثیر گذار است.

به هر حال، بعضی از کافی شاپ ها در جهان، بسیار معروفند و اکنون که عصر توریستی مجازی را سپری میکنیم، خیلی از توریستان، از پرتال های مشاوره های بین المللی توریستی مانند لونلی پلنت (lonelyplanet.com) و تریپ ادوایزر (tripadvisor.com)، برای آشنایی با مقصد های کافی شاپ گردی در جهان استفاده مینمایند.

گزارش امروز لاکچری گردی لوکس تهران، شما را به دیدن 15 مقصد کافی شاپ گردی معروف در قاره های مختلف جهان می برد. با ما همراه باشید و این مقصدهای هیجان انگیز را برای سلفی های رویایی در شهرهای مختلف جهان در نظر داشته باشید.

کافه سنترال وین

کافه سنترال وین، مقصد شماره یک شکم گردی لاکچری گردها و خاص پسندها در پایتخت موسیقی اروپا و یکی از زیبا ترین شهرهای قاره سبز یعنی وین است. جایی که ان را همچون فلورانس ایتالیا، موزه بدون سقف اروپا میدانند و لوکیشن های فوق العاده ای برای فشن بلاگر ها برای فوتوشوت های خاص دارد. وین، شهر موسیقی و مد و جشنواره ای از تاریخ و معماری های باشکوه، برای ایرانی ها در چند سال اخیر نامی شناخته شده است. جایی که شاهد پیاده روی های عصرانه و ورود و خروج هیات های عالی رتبه جهان برای مذاکرات هسته ای با ایران بودیم.

اگر قصد سفر به وین دارید، از هشتگ وین در اینستاگرام بهره ببرید و از نگاه لنز دوبین توریستان خارجی، به گردش در این شهر جذاب و رمانتیک بپردازید.

کافه لانتمان و کافه سنترال، دو کافی شاپ معروف شهر وین، پایتخت موسیقی اروپا به شمار می رود. شهر وین، یکی از زیباترین شهر های قاره سبز بوده و امروزه یکی از مقصدهای توریستی تاریخی منطقه شنگن محسوب می شود.

(قصری به نام کافه سنترال وین، منظره داخلی)

این شهر تاریخی و تاثیرگذار در تاریخ معاصر جهان، امروزه بخشی از فرصت های توریستی خود را مدیون کافی شاپ ها و رستوران های معروفش است که روزانه با استقبال هزاران جهانگرد از سراسر جهان روبرو می شود.

اگر پراگ چک را روزگاری، پایتخت شکنجه اروپا می دانستند، وین اتریش را باید مقصد کافی شاپ گردی و موسیقی و حتی جاسوسی دانست. داستان وین، داستانی است که خیلی زیاد به قهوه و کافی شاپ ارتباط دارد.

گفته شده است که وقتی ترکان عثمانی در سال 1683 میلادی، از ادامه محاصره پایتخت اتریش منصرف شدند، گونی های قهوه را در اطراف شهر از خود به جای می گذارند و همین مقوله باعث شد که فرهنگ کافه نشینی و کافی شاپ گردی در پایتخت موسیقی اروپا و جهان، مرسوم شود.

وین، فرصت کافی شاپ گردی را در شهری برایتان فراهم می نماید که روزگاری، خانه موتزارت و بتهوون و هایدن و اشتراوس و ماهلر بود.

چارلز امرسون گفته بود که فرهنگ کافی شاپ گردی و بحث و تبادل نظر، هنوز هم بخش مهمی از زندگی شهروندان وین است. دو کافه ای که در بالا به آن اشاره کردیم، روزگاری، گذر مشتریان معروفی چون تروتسکی و هیتلر بود. دو کافه ای که فاصله کمی با یکدیگر دارند و مشتریانشان، از اقصی نقاط جهان است.

اگر یادتان باشد، در جریان مذاکرات نفس گیر هسته ای ایران با گروه 5+1، کافه سنترال وین، یکی از مقصدهای گفت و گوی طرف های مذاکره نماینده در شهر وین بود که برای همین، این محل همانند کاخ دویست ساله کوبروگ وین ، در کانون توجه رسانه های جهان نهاده شد.

(تصویری از هتل مجلل کوبورگ وین که یکی از محل های برگزاری مذاکرات ایران با گروه 5+1 در 2015 بود)

البته پیاده روی مقامات ایرانی در خیابان های وین، سوژه خبرنگاران شد. هتل کوبورگ وین، امروزه یکی از مجلل ترین مقصدهای اقامتی در پایتخت موسیقی اروپا است.

(پیاده روی عصرگاهی دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی در خیابان های وین)

(پیاده روی های پاییزی دکتر ظریف، عراقچی و تخت روانچی در خیابان های وین)

(البته هتل کوبورگ وین هم جای خوبی برای استراحت و گپ و گفت های هسته ای بود)

کافه سنترال که به آلمانی das café central نامیده می شود، در محله معروف اینره شات وین واقع شده است. پیش تر، ساختمان بانک و بازار بورس و امروزه به نام معمارش: هیانریش فون فرشتل، به عنوان پالاس فرشتل نامیده می شود.

(بهترین قهوه های اروپا را می توان در کافه سنترال وین نوشید)

(دو تصویر از معروف ترین کافه وین و اروپا - کافه سنترال)

این کافه، از قدیمی ترین کافه های وین و اروپا بوده و تاریخ آن به سال 1858 میلادی بر میشود. در اواخر قرن نوزدهم میلادی، یکی از نقاط کلیدی و مهم دیدار طبقه روشنفکر اتریش بود. همانطور که قبلا گفتیم، این کافه، افراد مطرحی را در تاریخ معاصر جهان به خود دیده است که فروید، لنین و آدولف لوث، از آن جمله است.

(تصاویری از محیط کافه سنترال وین)

تا سال 1938 میلادی، این کافه به واسطه حضور شمار زیادی از شطرنج بازان که برای بازی شطرنج به آنجا می آمدند، به کالج شطرنج (Die Schachhochschule) نیز معروف بود. به هر حال، بخشی از تاریخ سیاسی اتریش و اروپا را باید در گفت و گوهای چهره های معروف اجتماعی و سیاسی اروپا در این منطقه دانست.

(تصویر شیرینی های رنگارنگی که در کافه سنترال سرو می شود)

این کافه در سرانجام جنگ جهانی دوم تعطیل شد و دوباره در سال 1975 میلادی، بر روی عاشقان کافه نشینی در وین، باز شد. این مکان، به دلیل دکوراسیوان زیبا که شامل ستون های مرمری و لوستری های لوکس است، همیشه شلوغ و مخاطبان بسیاری دارد. معماری کافه سنترال وین، بخشی از معروفیتش را به دوش می کشد.

(تصویر چیدمان صندلی ها در کافه سنترال وین)

اگر در سال 2017 به اروپا رفتید، به وین و کافه سنترال هم سر بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به این درگاه مراجعه کنید. این کافه از ساعت 7 تا 10 شب باز است و هر روز، از ساعت 5 عصر تا 10 شب، موسیقی زنده با پیانو در آن اجرا می شود. خوشمزه ترین کیک های اتریشی هم معمولا در این کافه، در دسترس است.

(تصویر منو صبحانه کافه سنترال وین که یکی از مقصدهای لوکس گردی در فرهنگ کافه وین به شمار می رود)

اینستاگرام این کافه لاکچری وین را در این نشانی دنبال کنید و با منوهای آن اشنا شوید.

(تصویر درب ورودی کافه سنترال وین)

(تصویر شیرنی های پاییزی کافه سنترال وین)

(شیرینی های لاکچری در کافه سنترال وین - 2017)

کافی شاپ تروس کافی

از اتریش به آفریقا می رویم. تروس کافی (Truth Coffee)، نام معروف ترین کافی شاپ آفریقای جنوبی، کشور نلسون ماندلا، رهبر فقید ضد نژاد پرستی این کشور به شمار می رود. از جمله کافی شاپ هایی با دکوراسیون جذاب و تمی تخیلی که مهمانانش را اول، با محیط جالبش تحت تاثیر قرار می دهد و سپس با بهترین قهوه های آفریقا و آمریکا، میزبانی می نماید.

(تصویری هیجانی از یک کافی شاپ جذاب در آفریقا)

در این کافی شاپ، از لوله های فلزی و بعضا ماشین آلات برای ایجاد طرح های زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خاص استفاده شده است. تماشای آسیاب کردن قهوه به صورت دستی در قالب های چدنی، از جمله دیگر موضوعاتیست که در این کافی شاپ، شاهد خواهید بود.

(تصویر ایندکس پرتال Truth Coffee آفریقای جنوبی)

قهوه این کافی شاپ، در بعضی از هتل های مطرح آفریقای جنوبی، عرضه می شود.

سایت این کافی شاپ، خود را برترین درگاه سفارش کافی در اینترنت می داند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

(تصویری از تروس کافی در کیپ تاون آفریقای جنوبی)

(نمایی باز از معروف ترین کافی شاپ پایتخت آفریقای جنوبی)

آفریقای جنوبی در یک دهه اخیر، مقصد بعضی از توریستان ایرانی در قاره سیاه شد. اگر به این کشور زیبا سفر کردید، کافه تروس را از دست ندهید که چند سالیست، در فضای مجازی بسیار معروف شده است. مقصدهای توریستی این کشور جذاب جنوب قاره سیاه را در این نشانی دنبال کنید.

کافی شاپ هارت کافی روسترز

یکی از کافی شاپ های معروف آمریکا، کافی شاپی به نام هارت کافی روسترز است که دکوراسیون دخلی آن همچون کافه سنترال وین و تروس کافی کیپ تاون، برای مهمانان، جذاب و هیجانی به نظر می آید.

دیوارهای سفید و پر زرق و برق کافی روسترز، فضای دل انگیزی را برای رمانتیک های کافه گرد فراهم می نماید تا توریستی شهری در پوتلند را در این فضای جذاب با نوشیدن بهترین قهوه های برزیلی، تجربه نمایند. قهوه آفوگاتو، از جمله نوشیدنی های جذابی است که در این کافه سرو می شود.

(ایندکس بهاره 2017 کافی روسترز)

قهوه آفوگاتو در کافه روسترز، ترکیبی از بستنی نارگیلی با اسپرسو است که طعمش را خیلی ها دوست دارند و در شبکه های اجتماعی توریستی نیز بسیار از آن می گویند.

برای آشنایی با کافه و قابلیت هایش، به این لینک مراجعه کنید.

کافی شاپ باریستا پارلو

شهر نشویل آمریکا، از جمله جاهایی است که یکی از مطرح ترین کافی شاپ های این کشور را در خود جای داده است. فعالیت این کافی شاپ، ابتدا در یک گاراژ بود و پس از مدت کوتاهی، فراگیر شد و با استقبال توریستان و شهروندان شهر روبرو شد.

بیش از 210 هزار نتیجه جست و جو در گوگل برای این کافی شاپ نشان می دهد که توریستان آمریکایی، یکی از مقاصد کافی شاپ گردی های خود را در این کافه دنبال می نمایند و اینستاگرامش نیز بیش از 54 هزار مخاطب دارد.

(اینستاگرام جذاب کافه باریستا پارلو)

کافی شاپ کرافت کافی پاریس

پاریش، شهر عشاق اروپا و برترین مقضد گردشگی قاره سبز به شمار می رود که سالانه میزبان ده ها میلیون توریستی در سراسر جهان است. پاریس را پایتخت کافه، تئاتر، سینما و خیایان های معروف جهان می دانند که مولن روژ، لوور و شانزلیزه، تنها مشتی نمونه خروار است. مقصد شماره 1 لاکچری گردی های قاره سبز، جشنواره ای از کافه ها و رستوران های لوکس و آنچنانی است.

پاریس، جاییست که خیلی ها همچون وین اتریش، آن را با کافه و سینماها و رستوران های معروفش می شناسند. مکان هایی که بعضا بیش از 1 قرن قدمت دارند و برای کافه نشین ها، مقصدی هیجانی و جذاب به شمار می رود.

کافه گردی در پاریس، حتی در زمان حکومت پنجاه ساله ناصر الدین شاه قاجار که بسیار به فرنگ سفر کرد نیز در بین سران حکومت های ایران دیده می شود و در واقع، لاله زار کنونی، قرار بود، شانزلیزه شرق شود. . .

در پاریس، کافه گردی، بخشی از ظرفیت های توریستی شهری به شمار می رود و برای همین، بعضی از پرتالهای مطرح توریستی، نام شماری از کافه های صاحب نام پایتخت فرانسه را در فهرست کارهایی که باید انجام داد (THINGS TO DO) قید می نمایند.

یکی از آنجاها که البته در خیابان معروف شانزلیزه یا محله لدوفانس نیست، کروفت کافی پاریس است که گر چه قدمت زیادی ندارد و خیلی هم مثل کافه سنترال وین، عظیم نیست، اما اسپرسو با شیر داغ را که با طعم قهوه واقعی فرانسوی سرو می نماید، مخاطبان بسیاری در تابستان و زمستان پاریس دارد.

(کافی شاپ های تابستانی در خیابان شانزلیزه پاریس)

برای آشنایی با کافه، به این لینک مراجعه کنید که به دو زبان انگلیسی و فرانسه، پذیرای بازدید نمایندگان است.

کافه آدیسون

فقط محل کافی شاپ و قدمتش و دکوراسیون آن، عاملی برای معروفیت کافی شاپ نیست. طریقه سرو قهوه برای مشتریان نیز می تواند فاکتور مهمی در جذابیت و شهرت کافی شاپ شود. اگر تا حالا قهوه روش آتش و سایفون دم ننموده اید، احتمالا کافه ادیسون و استیل (Adission & Steele) استرالیا، فضای هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

(تصویر ورودی کافه آدیسون و استیل شهر پرث استرالیا)

فعالان قهوه خوری اعتقاد دارند که دم کردن قهوه روی آتش، یکی از بهترین روش ها برای لذت بردن از یک فنجان قهوه است آن هم در زیر لوسترهایی با لامپ های دست ساز جذاب!

شهر پرث استرالیا، یکی از مناطق صنعتی و تجاری این کشور به شمار می رود و این کافه، توانسته در سالهای اخیر، با کسب و کار جذاب و خلاقش، مشتریان بسیاری را به سمت خود بکشد و حتی در سایت های معروف توریستی، از سوی توریستان به یکدیگر پیشنهاد شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه این کافی شاپ مطرح استرالیا مراجعه کنید.

کافی شاپ کرونوتراپ استانبول

یکی از مقصدهای توریستی جذاب استانبول ترکیه، کافی کرونوتراپ این شهر است که به واسطه تنوع قهوه ها و طعم فوق العاده آنها، که معمولا با تارت توت فرنگی و پای سیب ترک ها سرو می شود، از شهرت فراوانی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

البته Fazil Bey از جمله معروف ترین کافی شاپ های این شهر است که که قدمتش به سال 1920 میلادی باز میشود.

کافی شاپ دابل تال توکیو

(تصویر ایندکس دال تال کافه توکیو)

توکیو، پایتخت ژاپن، یکی از معروف ترین کافی شاپ های آسیا را در خود جای داده است. دابل تال (Double Tall) که نزدیکی ایستگاه مترو شیبویا قرار گرفته است، یکی از مقصدهای کافه گردی این شهر جذاب ژاپنی ها به شمار می رود که به واسطه المپیک تابستانی 2020، شهرت بیشتری را به انتظار خواهد نشست.

کیفیت بالاای دانه های قهوه و همچنین شیوه سرو، سبب شده تا کافه دابل توکیو، در فهرست برترین کافه های جهان در لیست تلگراف قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

ورک شاپ کافه لندن

پایتخت مالی اروپا که این روزها عصر بریتکس را تجربه می نماید، یکی از مقصدهای توریستی مهم قاره سبز به شمار می رود و خیلی ها، پایتخت آن یعنی لندن را با اتوبوس های دو طبقه قرمز و کافه های معروفش می شناسند. ورک شاپ کافه (Workshop Coffee) لندن یکی از تمییز ترین، با کیفیت ترین و همچنین خوشمزه ترین قهوه های لندن را در اختیار مشتریان قرار م یدهد.

کافه ای که در سال 2011 میلادی افتتاح شد، ایده های روستینگ در مدیریت کافه را از استرالیا تا اروپا به خدمت گرفته تا محصولی که به مشتریان عرضه می نماید، جذاب و پر مخاطب باشد. شهرت این کافه در فضای مجازی به خصوص درگاه های توریستی برای لندن گردی، رو به افزایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کافه معروف لندن، به این لینک مراجعه کنید که کورس های آنلاین هم برگزار می نماید. اینستاگرام آن را نیز در این نشانی دنبال کنید.

سنت اوستاچیون ایتالیا

(تصویر ایندکس پرتال کافه)

شهر رم ایتالیا، یکی از تاریخ ترین و جذاب ترین شهرهای اروپا و جهان به شمار می رود که بخشی از تاریخ را میتوان درآن مشاهده کرد. رم، کافه های بسیاری دارد که همچون وین، برای توریستان از سراسر جهان، مقصدی جذاب به شمار می رود.

کافه سنت اوستاچیو (Sant Eustachio) در مرکز رم واقع شده و توانسته با وجود محلی کوچک، طیف زیادی از مخاطبان قهوه با طعم های مختلف را به سمت خود جذب کند. قدمت این کافه به سال 1938 میلادی باز می شود. برای آگاهی از کسب و کار خلاق و نواور آن، به این لینک مراجعه کنید.

کافه سینگل روسترز

علاوه بر شهر پرث استرالیا که یکی از کافه های معروف کشور کانگوروها را در خود جای داده است، کافی سینگل روسترز (Single Origin Roasters) که در شهر سیدنی قرار گرفته است، از جمله کافه های معروف این کشور به نظر می رسد.

در طول ماه، این کاه، 4 نوع طعم مختلف قهوه را از 4 نقطه مختلف جهان سرو می نماید و حتی به مشتریانش، بسته هایی از دانه های قهوه از مزارع مختلف را ارائه میکند تا در خانه خود، طعم برترین قهوه های جهان را بچشند.

کافی شاپ دپارتمان کافئین

دپارتمان کافئین (Department of Caffeine) در سنگاپور، قطب دانش بنیان آسیا و جهان، از جمله مشهور ترین کافه های قاره کهن به شمار میرود. دانه هایی که با کشاورزی سبز (Sustainable-sourced) تهیه شده اند، در این کافه از آنها برای فروش کافی های خوشمزه استفاده می شود.

در طول هفته، این کافه بسیار شلوغ است و علاوه بر قهوه های متنوع، منوی غذایش نیز مخاطبان بسیاری دارد که برای عاشقان سنگاپور گردی، مقصد هیجانی به شمار می رود و در لیست تلگراف نهاده شد.

طراحی روی لیوان قهوه با شیر داغ نیز از جمله کارهای خلاقانه ای به شمار میرود که دپارتمان کافه سنگاپور انجام می دهد و بخشی از شهرتش را مدیون این نوآوری جالب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

یوهان و نیستروم استکهلم

سوئد، کشور مد و لباس و خودرو، یکی از خوش پوش ترین و شیک ترین شهروندان اتحادیه اروپا را دارد که در ذهن ما، یادآور یخ و سرما و مد و برندهایی مثل: H&M, VOLVO, IKEA است.

استکهلم، پایتخت کهن اسکاندیناوی و سوئد، یکی از مقصدهای توریستی در سرزمین های سرد شمالی است که در آن می توان بخشی از تاریخ اروپا را جستجو کرد. پایتخت جزیره ای سوئد، مملو از رستوران ها و کافه های لوکس و مدرن و سنتی است که یوهان و نیستروم (Johan & Nystrom) از آن جمله به شمار می رود.

کافی شاپ های استکهلم در میان کشورهای اسکاندیناوی، شهرت بالایی دارد که در این بین، یوهان و نیستروم، توانسته اند در میان برندهای معروف، صندلی خاصی برای خود دست و پا نمایند. در درگاه این کافه، آموزش هایی نیز به علاقمندان داده می شود.

(یکی از معروف ترین شیرینی هایی که سوئدی ها در کافه ها می خورند)

سوئدی ها، یکی از مشتاق ترین مردم جهان در مصرف قهوه هستند که معمولا آن را با شیرینی گرد های کوچک با نام کنل بولار سرو می نمایند.

Cafe4

برای آشنایی با این کافه، به سایت اختصاصی آن ها در این لینک مراجعه کنید.

لاکافه تکو پاریس

یکی از کافه های معروف پاریس را La Cafetheque می دانند که تنوع و طعم قهوه هایی که سرو می نماید، نظر عاشقان کافه گردی و قهوه خوری را به خود جلب نموده است. شاید فضای عجیبی نداشته باشد، اما کیفیت آن سبب شده تا در فهرست برترین های تلگراف 2016 قرار بگیرد.

برای آشنایی با این کافه، به سایت آن در این نشانی مراجعه کنید.

کافه آکادمیک هنگ کنگ

هنگ کنگ، یکی از مقصدهای توریستی در آسیا است که کافه جذاب Coffee Academics با فضای دلنشین، یکی از معروف های آن محسوب می شود. جدیدن ترین فناوری های مورد احتیاج در صنعت کافی شاپ، در این محل استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

توصیه هایی برای کافه گردها

1-به ژانویه 2018 میلادی نزدیک می شویم و لاکچری گردها و خاص پسندها، به دنبال رزرو هواپیما و محل های اقامت برای گذران تعطیلات سال نو میلادی هستند. از این فرصت بهره ببرید و با مقصدهای شکم گردی لاکچری گردها هم آشنا شوید. بعضی از مقصدهای کافه گردی را از کاربران کافه باز در پرتال های معروف توریستی مانند لونلی پلنت، کوچ سرفینگ و تریپ ادوایزر استعلام کنید.

(تریپ ادوایزر، بهترین سایت برای آشنایی با مقصدهای لاکچری بر اساس نظر 170 میلیون توریست است)

2-بعضی از رویدادها (event) هفتگی یا ماهانه در صدها شهر جهان، در کافه ها برگزار میشود. این اطلاعات هیجانی را با عضویت در سایتی مانند اینترنیشن میتوانید بدست آورید. فارغ التحصیلان خارج از کشور، توریستان ها و متخصصان رشته های مختلف از کشورهای گوناگون معمولا در 390 شهر جهان هر ماه گردهمایی دارند. اگر به مقصدهای لاکچری سفر کردید، از رویدادهای فرهنگی و هنری اینترنیشنی ها هم بهره ببرید.

(اینترنیشن، درگاه اشنایی با توریستان متخصص در سراسر جهان است)

3-کافه گردی، فرصتی برای آشنایی با توریستان بین المللی و همچنین محفلی برای تعامل با شهروندان کشوری است که به آنجا سفر نموده اید. از فضای فرصت آفرین کافه های معروف برای تعامل با افراد بهره ببرید و چیزهای مختلف یاد بگیرید.

4-کافه گردی در تهران و اصفهان و بسیاری از شهرهای کشور را در جریان ایرانگردی خود تجربه کنید.

توصیه هایی برای کافی من ها و باریستاها

اگر دوست دارید وارد عرصه راه اندازی استارت آپ های کافه در حوزه لاکچری و غیر لاکچری باشید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1-اکثر کافه های معروف جهان، پرتال اینترنتی چند زبانه دارند. به این موضوع توجه کنید.

2-ارائه اینترنت رایگان، بخشی از دلایل کافه گردها در مقصد های توریستی جهان است. وای فای رایگان می تواند مشتریان بسیاری را به سمت یک کافه در منطقه ای خاص در شهر بکشاند.

3-ارائه کتاب و مجله در بسیاری از کافه های معروف آسیا و اروپا متداول است. این رویه، نوآوری در کسب و کار و توسعه دهنده اقتصاد مشارکتی در عرصه کتابخوانی و کافه داری محسوب می شود. بعضی از کافه های خیابان انقلاب، به این سبک و سیاق، روی آورده اند که امیدواریم در کلیه کافه های کشور، فراگیر شود.

4-سایت یک کافی شاپ هم می تواند درآمد زا باشد. با مراجعه به لینک هایی که در این گفتار ارائه شد، راهکارهای جذاب و هیجانی برای درآمد زایی دیجیتالی را بدست آورید.

بعضی از کافه های معروف جهان

  • Cafe Tortoni, Buenos Aires. Cafe Tortoni, Buenos Aires. …
  • Cafe Central, Vienna. Cafe Central, Vienna. …
  • SantEustachio il Caffe, Rome. SantEustachio il Caffe, Rome. …
  • La Cafeotheque, Paris. La Cafeotheque, Paris. …
  • Winkel, Amsterdam. Winkel, Amsterdam
  • Toma Cafe, Madrid
  • Kaffeine, London
  • Caffe Vita, Seattle

تصاویر خود را از کافه های معروفی که در ایران و جهان تجربه کردید، به وسیله بخش ارتباطی لوکس تهران برای ما ارسال کنید. اگر قصد راه اندازی استارت لاکچری را دارید، این راهنما اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 898

به "لاکچری گردی در کافی شاپ های معروف جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری گردی در کافی شاپ های معروف جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید