امیدوارم ورود به آزادی برای همه بانوان آزاد گردد

به گزارش مجله افتخار، سارا قمی بانوی فوتبالیست ایران از حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و بولیوی اظهار خوشحالی کرد و گفت: اگر هنگام حضورمان در ورزشگاه یکسری موارد را رعایت کنیم در آینده بانوان بیشتری می توانند حاضر شوند.

امیدوارم ورود به آزادی برای همه بانوان آزاد گردد

شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی در دیداری دوستانه و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری دو بر یک تیم ایران به خاتمه رسید اما مهمترین نکته در بازی شب گذسته حضور بانوان پس از 40 سال در ورزشگاه آزادی بود. هرچند حضور بانوان برای تماشای مسابقه به صورت گزینشی و محدود بود و افراد معمولی نمی توانستند به تماشای مسابقه بنشینند اما انجام این کار برای اولین بار پس از 40 سال حتی به صورت کنترل شده، می تواند شروع خوبی برای ایجاد فرصت برابر برای همه مردان و زنان برای تماشای مسابقه فوتبال در ورزشگاه ها باشد.

سارا قمی ملی پوش فوتبال بانوان که به عنوان یک طرفدار این بازی را از نزدیک تماشا کرد در گفت و گو با خبرنگاران در مورد این تجربه گفت: شب گذشته شور و هیجان خاصی بین تماشاچیان وجود داشت و همه خوشحال بودیم چون برای اولین بار به ورزشگاه می رفتیم. به عنوان یک طرفدار همیشه دوست داشتم به ورزشگاه بروم و بازی تیم های محبوبم را از نزدیک ببینم. خدا را شکر که این بار ورود بانوان با بازی های تیم ملی کشورمان شروع شد. آنقدر خوشحال بودیم که قابل وصف نیست.

او در مورد ادامه دار بودن ورود بانوان به ورزشگاه ها بیان نمود: به این قضیه خوش بین هستم. فکر می کنم زمزمه هایی شده که از این به بعد خانواده ها راحت تر بازی ها را تماشا نمایند. مطمئن هستم این اتفاق می افتد و امیدوارم ورود برای همه بانوان آزاد گردد.

قمی در پاسخ به این سوال که مشکل خاصی در ورود بانوان به ورزشگاه پیش نیامد، گفت: خوشبختانه در ورود و خروج ما هیچ اتفاقی نیفتاد و کاملا عادی بود. در ورزشگاه هم شعار بدی نشنیدیم و یک جو کاملا سالم حاکم بود، چون اولین حضورمان را تجربه می کردیم خیلی خوشحال بودیم و می گفتیم چقدر خوب که هیچ شعار، توهین و اتفاق بدی نمی افتد. با آقایان که روبه رویمان نشسته بودند همگی تیم ملی را تشویق می کردیم.

این بازیکن در خاتمه این گفت وگو به نقش بانوان در ورود به ورزشگاه اظهار کرد: به بانوان می توانند به این قضیه یاری نمایند، اگر هنگام حضورمان در ورزشگاه یکسری موارد را رعایت کینم در آینده بانوان بیشتری می توانند حاضر شوند. همه چیز به خودمان بستگی دارد که وقتی وارد ورزشگاه می شویم چه رفتاری را نشان دهیم و بازتاب این رفتن چه چیزی می خواهد باشد که مسئولین رغبت نمایند و اجازه دهند در هر بازی راحت تر به ورزشگاه برویم و بازی تیم محبوبمان را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 76

به "امیدوارم ورود به آزادی برای همه بانوان آزاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم ورود به آزادی برای همه بانوان آزاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید