انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

به گزارش مجله افتخار، مهدی آریان در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای پولادگر در طول سال های طولانی خدمت به تکواندو تشکر و قدردانی کنم. تکواندو ایران در سال های مدیریت وی پیشرفت های خوبی داشت و نتایج درخشانی هم کسب کرد که نمی توان از کنار آن بسادگی گذشت زیرا نام تکواندو ایران مدیون زحمات و کوشش های این فرد است.

انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

رئیس هیأت تکواندو خراسان شمالی ادامه داد: به هر حال مجمع تکواندو در شرایط کاملاً قانونی برگزار گردید و در نهایت هم هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: هادی ساعی از قهرمانان پرافتخار تکواندوست که زحمات زیادی در این رشته متحمل شده و افتخارات زیادی کسب نموده؛ در واقع تکواندو ایران در جهان به نام هادی ساعی شناخته می گردد.

آریان گفت: وی با برنامه هایی که ارائه داد توانست نظر اعضا را جلب کند لذا ساعی در مجمعی کاملاً دموکراتیک بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

عضو مجمع تکواندو اعلام کرد: در تمام سال های گذشته همین مجمع بود که به آقای پولادگر رأی اعتماد می داد و ایشان با رأی همین مجمع ریاست فدراسیون را در اختیار داشت.

وی اضافه کرد: در این شرایط نیز اعضای مجمع به هادی ساعی رأی اعتماد دادند و ضروری است که همه اعضای مجمع به رأی نهایی احترام بگذارند.

آریان در خصوص امضا نامه برای توقف حکم ساعی نیز گفت: این دست اقدامات را به صلاح تکواندو نمی دانم چرا که معتقدم تشکیک به رأی اکثریت اعضا و زیر سوال بردن آن، نخست بی احترامی به خود ماست و سپس به اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو.

وی در خاتمه اعلام کرد: مجمع تکواندو بالاترین رکن فدراسیون است و همه مسائل باید در داخل مجمع مطرح گردد. اگر مسئله ای بود باید در همان مجمع مطرح می ش؛، مجمعی که رأی به انتخاب هادی ساعی داده و مورد قبول اعضا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1972

به "انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید