انصاری فرد:به هیچ عنوان زیر بار ظلم AFC نمی رویم

به گزارش مجله افتخار، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ما طبق مسائلی که ای اف سی گفته بازی نمی کنیم و هر 4 باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.

انصاری فرد:به هیچ عنوان زیر بار ظلم AFC نمی رویم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد حسن انصاری فرد بعد از نشست مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال گفت:بیانیه را به ما دادند و قرار است روی سایت فدراسیون قرار بگیرد. ما طبق مسائلی که ای اف سی گفته بازی نمی کنیم و هر 4 باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.

وی اضافه کرد: تضمینی وجود ندارد که ما در بازی های برگشت ما میزبان باشیم و زیر بر این موضوع نمی رویم. این ظلمی است که ای اف سی به ما می نماید، همچنان اعتقاد داریم طرفداران بازی های خانگی را در استادیوم ها ما حضور داشته باشند و غیر از این هم چیزی را نمی پذیریم.

وی در مورد محرومیت احتمالی نمایندگان ایران گفت: اگر ما درخواست ای اف سی را بپذیریم به غرور ما خدشه وارد می گردد خستگی بیش از حدی به تیم ها وارد می گردد یعنی از هر 2 طرف بازنده هستیم، مطمئنا طرفداران و ملت ما هم این را نمی پذیرند، البته در این جلسه تصمیم گرفتیم علیرغم اینکه ای اف سی رفتار ظالمانه داشته ولی باب مذاکره را برای مذاکره با اینفانیتو با گذاشتیم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد آپشنی در قرارداد بازیکنان وجود دارد که آنها حتما باید در لیگ قهرمانان بازی نمایند گفت: این خبر درست نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 723

به "انصاری فرد:به هیچ عنوان زیر بار ظلم AFC نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد:به هیچ عنوان زیر بار ظلم AFC نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید