بازگشایی بانکی ها و رشد مناسب شاخص

به گزارش مجله افتخار، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 1.4 درصدی به کار خود انتها داد، شاخص کل هم وزن نیز حدود 1.5 درصد رشد کرد. ارزش معاملات امروز نیز بیش از 10 هزار میلیارد تومان بود.

بازگشایی بانکی ها و رشد مناسب شاخص

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تجارت نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 1.4 درصدی و قرار دریافت در پله یک میلیون و 374 هزار واحدی به کار خود انتها داد. رشد 1.4 درصدی بازار سهام در حالی اتفاق افتاده که شاخص کل هم وزن نیز حدود 1.5 درصد رشد را به ثبت رساند.

در جریان معاملات امروز که با بازگشت نمادهای عظیم بانکی به گردونه معاملات همراه بود، سه نماد فارس، وبملت و فملی بیشترین تاثیر مثبت را در رشد 19 هزار واحدی شاخص به ثبت رساندند و بانک دی در بازگشایی خود با 5.5 درصد بشترین افت امروز را ثبت کرد و مجددا با انتتشار گزارشی بسته شد . همچنین نماد شستا نیز امروز در محدوده صفر تابلو معامله شد. در گروه دارویی نیز نماد برکت با صف فروش به کار خود انتها داد اما بعضی دیگر از نمادهای این گروه صف خرید بودند.

ارزش معاملات امروز بورس بیش از 10 هزار میلیارد تومان بود که البته نسبت به روز گذشته افتی 4 درصدی داشت. همچنین ارزش معاملات فرابورس نیز با بیش از 20 درصد افت نسبت به روز گذشته به 4.7 هزار میلیارد تومان رسید.

در میان صنایع مختلف نیز سه گروه خودرویی، شیمایی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1374

به "بازگشایی بانکی ها و رشد مناسب شاخص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بانکی ها و رشد مناسب شاخص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید