باند سارقان آپارتمان های مازندران دستگیر شدند

به گزارش مجله افتخار، فرمانده انتظامی آمل از دستگیری باند سرقت از آپارتمان های استان با بیش از 54 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان اطلاع داد.

باند سارقان آپارتمان های مازندران دستگیر شدند

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

ولی الله گنجیان مقدم در گفت وگو با خبرنگار با خبرنگاران در آمل، با بیان اینکه در پی شکایت های مردمی مبنی بر وقوع سرقت اموال از داخل حیاط و یا انبار منازل آپارتمانی، اقدامات پلیسی در دستور کار آگاهی این شهرستان نهاده شد، گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی مبنی بر تردد مشکوک افرادی به داخل این منازل آپارتمانی، یکی از این افراد به نام علی- ر توسط ماموران شناسائی و طی هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی عملیاتی دستگیر شد.

وی با اعلام به اینکه متهم در بازپرسی های اولیه منکر هرگونه اتهام و سرقت شده بود، اضافه نمود: در روبرو با مستندات و ادله موجود به سرقت از آپارتمان ها با همدستی افرادی به نام های مهرداد- م ، حسن- س و محمد- م اعتراف کرد.

گنجیان مقدم ادامه داد: سارقان با پرسه زنی در محلات شهر، آپارتمان های مورد نظر را شناسایی و شبانه به وسیله دیوار به داخل حیاط آپارتمان ها نفوذ نموده و با تخریب قفل انباری، اموال مورد نظر را از داخل حیاط و یا انبار منازل به سرقت می بردند.

وی با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه همه متهمان دستگیر و تا به امروز به 54 فقره سرقت در شهرستان آمل اعتراف کردند، توضیح داد: شهروندان توجه داشته باشند ضمن مجهز کردن منازل خود به تجهیزات ایمنی، در صورت روبرو با موارد مشکوک امنیتی و انتظامی مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ضبط سه تن چوب جنگلی قاچاق از سوی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودور اطلاع داد و گفت: این ماموران در پی دریافت گزارشی از عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان مبنی بر خروج انواع محصولات طبیعی از جمله چوب های جنگلی، اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این گونه از فراورده ملی شروع کردند.

وی اضافه نمود: ماموران در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی نیسان در حال خروج از یکی از مراتع جنگلی این شهرستان مشکوک و آن را متوقف کردند.

گنجیان مقدم با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، مطرح نمود: خودروی نیسان یک دستگاه خودروی سمند متعلق به قاچاقچیان متوقف و محصولات جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی آمل تحویل داده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 819

به "باند سارقان آپارتمان های مازندران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند سارقان آپارتمان های مازندران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید