برند رویداد ساری 2022 تعیین شد
به گزارش مجله افتخار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: صنایع دستی مازندران برند مهمی در رویداد ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است.

سیف الله فرزانه در نشست تخصصی بسته بندی و تجاری سازی صنایع دستی در شهرستان آمل گفت: با آموزش های کاربردی در این حوزه می توان به سطح بین المللی و حضور در رویدادهای مهم به خصوص ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، دست یافت.
او با اشاره به حضور پیروز هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در حاشیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در ساری گفت: حضور 13 محصول شاخص صنایع دستی از 13 شهرستان استان در نمایشگاه اجلاس وزرا و روسای رادیو و تلویزیون کشورهای عضو اکو در رامسر، فرصت خوبی برای کسب تجربه های بین المللی و تبلیغات وسیع در منطقه خواهد بود.
او با اشاره به اهمیت بسته بندی به روز و تجاری سازی در حوزه صنایع دستی در راستای تحقق شعار سال رونق فراوری گفت: بسته بندی استاندارد، مقدمه ای برای حضور در عرصه های بین المللی است.
منبع: دنیای سفر