بلک شارک 4 و 4 پرو نمایشگر اولد 6.67 اینچی 144 هرتز خواهند داشت

به گزارش مجله افتخار، با توجه به خبری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد بلک شارک قصد دارد گوشی های گیمینگ جدید خود یعنی بلک شارک 4 و 4 پرو را به نمایشگری 6.67 اینچی با رفرش ریت 144 هرتزی مجهز کند.

بلک شارک 4 و 4 پرو نمایشگر اولد 6.67 اینچی 144 هرتز خواهند داشت

بلک شارک قصد دارد در تاریخ 23 مارس امسال (3 فروردین) از گوشی های سری بلک شارک 4 رونمایی کند. محصولات گیمینگی که تا به این لحظه خبرهای متعددی پیرامون آن ها شنیدیم و جز یک سری جزئیات، به نظر می رسد از تمام قابلیت های آن ها باخبر باشیم. با این حال خبرهای مربوط به این دو محصول هنوز هم منتشر می شوند که در جدیدترین آن ها، خود بلک شارک رسما تأیید کرده که دو گوشی جدید این شرکت به نمایشگری 6.67 اینچی با رفرش ریت 144 هرتزی مجهز می شوند.

نمایشگری که برای این سری در نظر گرفته شده ساخت سامسونگ بوده و پنل آن از نوع E4 AMOLED است. از قابلیت های جذاب این نمایشگر می توان به نرخ الگوبرداری چند لمسه 720 هرتزی اشاره کرد. همچنین روی قسمت بالایی این نمایشگر یک حفره را شاهد هستیم که محل تعبیه دوربین سلفی است.

البته بلک شارک دقیقا تعیین نکرده هر دو گوشی از نمایشگری با پنل E4 AMOLED بهره خواهند برد اما می توانیم با اطمینان بگوییم مدل پرو حتما به آن مجهز می شود. پیش از این، خبرهایی که در رابطه با این دو گوشی منتشر می شده به تجهیز آن ها به پردازنده اسنپدراگون 888 اشاره داشت که بهترین پردازده موجود برای استفاده در گوشی های اندرویدی است. همچنین بلک شارک 4 پرو در مدل پایه خود به 8 و در قدرتمندترین مدل خود به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. مدل استاندارد این سری هم طبق شنیده های فعلی در دو رنگ و با پنل پشتی با طرحی متفاوت به نسبت سری های گذشته راهی بازار می شود.

در ماه ژانویه امسال بود که بلک شارک تیزری از شارژر 120 واتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای سری بلک شارک 4 منتشر کرد. بنابراین می توانیم بگوییم این دو گوشی به این باتری و شارژر مجهز خواهند شد. اگر کیفیت و وضوح نمایشگر در هر دو گوشی برابر باشد، شاید این باتری و شارژر برای هر دو مدل در نظر گرفته شود اما در رابطه با شارژر مطمئن هستیم که حداقل درون جعبه مدل پرو حضور خواهد داشت. از قابلیت های دیگر این گوشی ها می توان به سیستم خنک کنندگی پیشرفته تر به نسبت قبل اشاره کرد که می تواند دمای پردازنده را تا 18 درجه کاهش دهد.

فعلا تعیین نیست کدام ویژگی این دو گوشی را از هم متمایز خواهد کرد اما نیازی هم نیست که مدت زمان زیادی را برای دانستن این موضوع منتظر بمانیم چرا که دو روز دیگر شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

  • تعیینات کلیدی و طراحی گوشی شیائومی بلک شارک 4 فاش شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1503

به "بلک شارک 4 و 4 پرو نمایشگر اولد 6.67 اینچی 144 هرتز خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلک شارک 4 و 4 پرو نمایشگر اولد 6.67 اینچی 144 هرتز خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید