ترلان پروانه این بار با یقه باز غوغا کرد !

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران: ترلان پروانه عکس جدیدی را از اسایل خیره کننده خود به نمایش گذاشت.

ترلان پروانه این بار با یقه باز غوغا کرد !

ترلان پروانه از بازیگران دهه هفتاد کشورمان است. طرفداران ترلان پروانه کم نیستند. در یک روز بارانی و پاییزی ترلان پروانه عکس های خاصی را از خود منتشر کرد. ترلان پروانه در این عکس ها به طور کامل تیپ آبی زده است.ترلان پروانه عکس نوی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، ترلان پروانه عکسی از استایل نو خود را در پست اینستاگرامی اش منتشر کرد و نوشت: این قسمت دکمه پایین کن

صورت کک و مکی ترلان پروانه

ترلان پروانه عکس نوی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

ترلان پروانه از هنرمندان کم سن اما با استعداد سینماست و با وجود سن کمی که دارد ولی همیشه از نقش های اصلی فیلم هایش می شود. وی در هر کاری که حضور داشته باشد آن پروژه قطعا از پر فروش ترین ها شده و مخاطبین را جذب خواهد کرد.

ترلان پروانه نچرال خودش را می خواهد

اصالت چهره خودش را دوست دارد و تاکید می کند که همینگونه زیباست. بارها طرفداران ترلان پروانه از او خواسته اند تا بینی خودش را عمل کند ولی او می گوید دوست دارم زشت باشم ولی به من بازیگر عملی نگویند ! او تعصب خاصی روی صورتش دارد و بر این عقیده است که زیبایی طبیعی و خاصی دارد. ترلان پروانه می گوید خدا مرا عمل زیبایی کرده است (منظورش این است که زیبایی صورت او کاملا طبیعی ست) حاشیه به سبک دهه هفتادی ها - مردم عمل می کنند تا شبیه من بشوند : ترلان پروانه می گوید پزشکان و مطب ها از تصاویر من برای تبلیغ عمل چشم گربه ای و گوش گربه ای استفاده می کنند ولی چشم و گوش من طبیعی اینطوریه. ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه کرده اند. یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی ترلان رابطه او با یک بازیکن فوتبال و لو رفتن تصاویر آنها بود.ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می کند .

منبع: رکنا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1912

به "ترلان پروانه این بار با یقه باز غوغا کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترلان پروانه این بار با یقه باز غوغا کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید