تریلر بازی Zenless Zone Zero مبارزات اکشن آن را نشان می دهد

به گزارش مجله افتخار، چند وقت پیش بازی نو استودیو Hoyoverse که یکی از زیرمجموعه های شرکت miHoYo است که ما آن ها را بیشتر به خاطر بازی پرطرفدار و محبوب گنشین ایمپکت (Genshin Impact) می شناسیم، با نام کامل Zenless Zone Zero معرفی گردید. اکنون در جریان رویداد جشن تابستانی بازی تریلر نوی از این اثر به نمایش عایدی.

تریلر بازی Zenless Zone Zero مبارزات اکشن آن را نشان می دهد

در بخشی از مراسم جشن تابستانی بازی سال جاری که در شهر لس آنجلس برگزار گردید، HoYoverse تریلر تازه ای از بازی اکشن نقش آفرینی نو خود را منتشر کردند و بخش های نوی از این اثر را به مخاطبان خود نشان دادند.

وقایع این بازی در شهری به نام نیو اریدو (New Eridu) جریان دارد، جایی که بازیکنان در کنار موجوداتی به نام اترال ها (Ethereals) زندگی خواهند کرد. این موجودات از یک دنیا ناشناخته به وسیله پورتال هایی به نام Hollows بیرون می آیند و جادوی خاصی به نام اتر (Ether) ارائه می نمایند که به بشریت یاری نموده است تا از حملات آن ها جان سالم به در ببرد.

در این تریلر می توانید بخش های نوی از گیم پلی بازی را ببینید که جریان و سبک اکشن سریع بازی را به صورت برجسته ای نمایان می نماید. در واقع، بازیکنان کنترل ماهیتی به نام The Proxy را در دست دارند که برای شکار اترال ها و به دست آوردن جادوی اتر وارد Hollows می گردد.

حضور بازی Zenless Zone Zero در این رویداد اگرچه راضی نماینده بود اما یک سورپرایز هم به حساب نمی آمد زیرا در گذشته سازندگان این عنوان اکشن نقش آفرینی وعده حضور این اثر در جشن تابستان بازی را داده بودند. به همین دلیل، بسیاری از هواداران دیگر بازی این استودیو یعنی گنشین ایمکپت مشتاقانه منتظر تریلر نو Zenless Zone Zero بودند.

علی رغم اکشن سریع و پرجنب وجوش بازی که در تریلر قابل مشاهده است، خالقان بازی در توضیحات قبلی خود به پیاده سازی مکانیزم هایی مشابه با بازی های روگ مانند (Rogue-like) اشاره نموده بودند که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

البته، این تنها اثری نبود که Hoyoverse در جریان این مراسم تریلری از آن نشان داد. آن ها در این رویداد بازی نوی به نام Fest: Honkai Star-Rail را معرفی کردند که در واقع نوترین نسخه از سری بازی های Honkai است.

بازی Zenless Zone Zero قرار است برای کامپیوترهای شخصی و گوشی های موبایل عرضه گردد اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

منبع: Games Radar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2049

به "تریلر بازی Zenless Zone Zero مبارزات اکشن آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر بازی Zenless Zone Zero مبارزات اکشن آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید