تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 9 تیر امکان پذیر است

به گزارش مجله افتخار، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 9 تیرماه شروع شده است و تا فردا 10 تیرماه ادامه دارد.

تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 9 تیر امکان پذیر است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل لیسانس در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می گردد، داوطلبان می توانند در صورت تمایل از امروز دوشنبه 9 تیر ماه تا فردا 10 تیر ماه 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به تغییر محل آزمون خود بدون این محدودیت که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اقدام نمایند.

وی ادامه داد: از آنجایی که حوزه های دانشگاه پیغام نور از لیست محل های آزمون حذف شده اند، دانشجویانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب نموده بودند ضروری است به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1047

به "تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 9 تیر امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر محل آزمون مرحله غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز، 9 تیر امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید