خبرنگاران ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران

به گزارش مجله افتخار، تهران- خبرنگاران- لیورپول یکشنبه شب و در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره با قبول شکست خانگی برابر فولام به فرایند ناکامی های خود ادامه داد.

خبرنگاران ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران

به گزارش خبرنگاران، طرفداران لیورپول پس از چهار شکست متوالی برابر برایتون، منچسترسیتی، لستر سیتی و اورتون، با پیروزی تیم شان مقابل شفیلد یونایتد در هفته گذشته این رقابت ها دوباره به قرمزها امیداور شده بودند امروز (یکشنبه) با غلبه فولام بر لیورپول باردیگر امیدشان ناامید شد.

البته شاگردان یورگن کلوپ امشب درحالی برابر فولام تن به شکست یک بر صفر دادند که در شاخص مالکیت بر توپ و میدان تیم برتر میدان بودند.

آنان در این ملاقات در حالی 11 بار اقدام به شوت زنی کردند که تنها دو شوت شان در چارچوب دروازه حریف جای داشت.

بیش از 600 پاس به یکدیگر دادند و با این شاخص ها تیم برتر میدان بودند اما در انتها نتیجه را به حریف واگذار و ناکام ماندند.

ماریو لمینا در دقیقه 45 گل سه امتیازی فولام را درون دروازه آلیسون بکر سنگربان لیورپول جای داد و رجحان تیمش را رقم زد.

این گل را لیمنا درحالی به ثمر رساند که محمد صلاح مهاجم اول قرمزها که برای یاری به خط دفاعی تیم در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شده در دفع آن ناموفق بود.

در نیمه دوم کوشش قرمزها برای جبران گل خورده ثمری نداشت.این درحالی بود که کلوپ برای تغییر فرایند بازی، تمامی مهاجمان خود را به زمین فرستاد.

البته این تغییرباعث شد تا آنان درآستانه گلزنی نیز قرار گیرند اما این فرصت ها با هوشیاری مدافعان و دروازه بان فولام برای آنان از دست رفت و ناکامی دیگری برای لیورپول رقم خورد.

لیورپول که از این ملاقات خانگی که در استادیوم آنفیلد برگزار گردید امتیازی بدست نیاورد با 43 امتیاز اندوخته خود در صندلی هفتم باقی ماند.

فولام نیز با کسب سه امتیاز ارزشمند این ملاقات خارج از خانه 26 امتیازی شد و در رده هجدهم ماند.

اما در حساس ترین ملاقات این هفته تا دقایقی دیگر در شهرآورد شهر منچستر تیم های یونایتد و سیتی با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1464

به "خبرنگاران ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید