پرواز ستاره ملی پوش ایران برای قرارداد با تیم اسپانیایی ، توافق نهایی شد ؛ فقط امضای قرارداد مانده است

به گزارش مجله افتخار، ستاره آینده دار فوتسال ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پالما به اسپانیا سفر کرد.

پرواز ستاره ملی پوش ایران برای قرارداد با تیم اسپانیایی ، توافق نهایی شد ؛ فقط امضای قرارداد مانده است

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پالما اسپانیا که در فصل گذشته حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به عنوان دو ستاره ملی پوش فوتسال ایران در اختیار داشت، اکنون در آستانه عقد قرارداد نهایی با یک فوتسالیست ایرانی دیگر است تا تیم قدرتمندتری برای فصل نو تشکیل بدهد و دوباره افتخارآفرینی کند.

سالار آقاپور که طی سالیان گذشته نمایش فوق العاده ای در ترکیب مس سونگون ورزقان داشته و در فصل اخیر هم 19 گل به ثمر رساند و نقش کلیدی در کسب عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت، اکنون در شرایطی آماده حضور در پالما اسپانیا است که توافق نهایی را با این باشگاه انجام داده و فقط مرحله امضای قرارداد مانده است.

این ستاره 23 ساله فوتسال ایران که تجربه کسب عنوان برترین بازیکن جوان جام ملت های آسیا در سال 2022 را در کارنامه خود می بیند، یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی ایران به شمار می رود که حالا با حضور در اسپانیا تجربه نوی به دست می آورد.

آقاپور که عملکرد درخشانش در تیم ملی و مس سونگون ورزقان جامعه فوتسال را شگفت زده نموده در شرایطی به پالما مایورکا می رود که حسین طیبی و مسلم اولادقباد می توانند او را برای موفقیت در این تیم اسپانیایی یاری نمایند.

بدون شک سالار آقاپور با حضور در پالما می تواند مسیر نوی در فوتسال خود و البته ایران رقم بزند و مسیر پرافتخاری که حسین طیبی طی سالیان گذشته با قهرمانی در اروپا، لیگ برتر قزاقستان و... طی نموده را تکرار کند.

بنابر اعلام باشگاه پالما، مسلم اولادقباد بامداد امروز، دوشنبه، از فرودگاه امام (ره)، از تهران به سمت اسپانیا پرواز نموده و قرار است در مایورکا ویزای خود را بگیرد و به اردوی این تیم اضافه برود تا آماده آغاز فصل نو لیگ ناسیونال گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2240

به "پرواز ستاره ملی پوش ایران برای قرارداد با تیم اسپانیایی ، توافق نهایی شد ؛ فقط امضای قرارداد مانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ستاره ملی پوش ایران برای قرارداد با تیم اسپانیایی ، توافق نهایی شد ؛ فقط امضای قرارداد مانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید