خشم مهاجم رئال از اقدام مخفیانه سران باشگاه

به گزارش مجله افتخار، ماریانو دیاز از اینکه سران رئال مادرید بدون اطلاع وی با بنفیکا به توافق رسیده اند، عصبانی است.

خشم مهاجم رئال از اقدام مخفیانه سران باشگاه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ماریانو دیاز یکی از بازیکنانی است که فصل گذشته مورد توجه زیدان قرار نداشت و به جز معدود بازی هایی اغلب او را روی نیمکت و حتی سکو مشاهده کردیم. ماریانو از دو دقیقه فرصتش در ال کلاسیکو اما به خوبی استفاده کرد و توانست گل دوم رئال را وارد دروازده بارسا کند تا خاطره ای خوش برای طرفداران به جا بگذارد اما حتی همان گل هم باعث نشد او جایی در ایده های زیدان پیدا کند.

ماریانو که سال 2017 توسط زیدان از تیم دوم به تیم اول رئال منتقل شد، فصل 18-2017 را در لیون بازی کرد و در 44 بازی توانست 21 گل هم به ثمر برساند تا سران رئال را مجبور به بازگرداندن خود کند اما او که با جدایی رونالدو پیراهن شماره 7 را به تن نموده بود، بسیار دور از انتظار ظاهر شد.

ماریانو در فهرست فروش رئال واقع شده است و اخیرا باشگاه مادریدی بر سر انتقال او با بنفیکا به توافق نهایی رسید ولی عجیب اینکه مذاکرات بدون اطلاع ماریانو اجرا شده است. این مهاجم دومنیکن-اسپانیایی از بنفیکا تقاضای دستمزد 5 میلیون یورویی نموده تا به این ترتیب توافق رئال و بنفیکا زیر سوال برود. باشگاه پرتغالی توان پرداخت چنین دستمزدی را ندارد.

مدیر برنامه دیاز ضمن تایید عصبانیت این بازیکن از توافق پشت پرده دو باشگاه، به نشریه اوژوگو گفت که در دنیای حرفه ای مذاکره بدون اطلاع بازیکن پذیرفتنی نیست و اینکه از سوی باشگاه بنفیکا نیز هیچ تماسی با وی گرفته نشده است. او تاکید نمود که اگر برای جذب ماریانو جدی هستند، باید مذاکراتی مستقیم با خود بازیکن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1142

به "خشم مهاجم رئال از اقدام مخفیانه سران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم مهاجم رئال از اقدام مخفیانه سران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید