خلاصه بازی اتریش 3 ، 1 مقدونیه شمالی 23 خرداد 00

به گزارش مجله افتخار، دیدارهای شب سوم از رقابت های یورو 2020 با برگزاری نخستین بازی گروه C میان تیم های ملی اتریش و مقدونیه در شهر بخارست مجارستان پیگیری شد که این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم ملی اتریش پایان یافت.

خلاصه بازی اتریش 3 ، 1 مقدونیه شمالی 23 خرداد 00

گل نخست بازی در دقیقه 18 به وسیله اشتفان لاینر دفاع راست پیش تاخته اتریشی ها از روی ارسال مارسل سابیتزر به ثمر رسید. 10 دقیقه بعد از این گل هم گوران پاندف مهاجم و کاپیتان با تجربه مقدونیه ای ها گل تساوی را به ثمر رساند.

این گل، نه تنها اولین گل مقدونیه در یک تورنمنت عظیم بود بلکه مهاجم تیم جنوا را به دومین گلزن مسن تاریخ یورو (با 37 سال و 11 ماه سن) تبدیل کرد. مسن ترین گلزن تاریخ یورو ایویتسا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش با 38 سال و 257 روز سن است.

در نیمه دوم با وجود اینکه بازی متعادل تری در جریان بود و حتی مقدونیه ای ها موقعیت های خطرناک تری برای رسیدن به گل دوم خلق کردند، این اتریش بود که به گل رسید. این گل که حاصل ارسال دقیقه کاپیتان و مدافع میانی شناخته شده تیم، داوید آلابا بود در در دقیقه 78 به وسیله بازیکن تعویض تیم، میشاییل گرگوریتش به ثمر رسید.

مقدونیه که برای فرار از شکست، آرایش هجومی تر گرفته بود، نه تنها نتوانست برای دومین بار به گل تساوی برسد بلکه دو دقیقه به خاتمه وقت های معمول مسابقه سومین گل را هم دریافت کرد. این گل را دیگر مهاجم تعویضی اتریشی ها، مارکو آرناتوویچ با پاسی زیبا از لایمر به ثمر رساند.

به این ترتیب اتریش اولین پیروزی اش در رقابت های یورو را کسب کرد و به مقدونیه ای که برای اولین بار در یک تورنمنت عظیم شرکت می کرد اجازه کسب امتیاز نداد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1686

به "خلاصه بازی اتریش 3 ، 1 مقدونیه شمالی 23 خرداد 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی اتریش 3 ، 1 مقدونیه شمالی 23 خرداد 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید