خون به مغزشان نمی رسد، نمی توانند خود را کنترل کنند

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم هراز آمل در یک دیدار پرحاشیه و جنجالی با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم شهداب یزد شد.

خون به مغزشان نمی رسد، نمی توانند خود را کنترل کنند

بهروز عطایی پس از حواشی به وجود آمده و شکست مقابل شهداب گفت: بازی خوبی بود. دو تیم در جدول جایگاه نزدیکی با یکدیگر داشتند و نتیجه بازی نیز گواه این موضوع بود. بازی پایاپایی که حدود سه ساعت به طول انجامید. همیشه سعی می کنم به قواعد والیبال و جامعه والیبال احترام بگذارم و به گونه ای عمل کنم که حرمت من و سایر افراد حفظ شود.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تأکید کرد: زمانی که اشتباهات داوری مکرر پیش می آید، این اتفاقات طبیعی است. در بازی با آذرباتری ارومیه این اتفاق رخ داد، آقای شاهمیری آمد و رأی داور را اصلاح کرد. پس از آمدن ویدئو چک تصور می کردیم حواشی کاهش پیدا کند و ضریب خطا کم شود اما مکرراً این اتفاقات رخ داد. پس حتماً یک جای کار ایراد دارد. در نتیجه شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که من و یک مربی دیگر عصبانی می شویم و شاید به هم بی احترامی کنیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که عمده غیاثی سرمربی تیم شهداب گفته که نباید حرمت نیمکت نشین ها شکسته شود، نظر شما چیست، گفت: بله همین طور است. اما زمانی که نمی تواند نیمکتش را کنترل کند، معلوم است که چنین دفاعی انجام می دهد. در یک صحنه من تقاضای ویدئوچک دادم و از سوی نیمکت نشین حریف گفته شد تا صبح هم ببینید. من هم گفتم مراقب صحبت هایتان باشید. چهار حرف زدند، چهار جواب هم شنیدند. آدم ها باید بدانند با چه کسی صحبت و چگونه صحبت می کنند. تا به امروز به همه مربیان احترام گذاشته ام. زمانی که یک فرد خون به مغزش نرسد نمی تواند خودش را کنترل کند و این زیبنده والیبال نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1453

به "خون به مغزشان نمی رسد، نمی توانند خود را کنترل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خون به مغزشان نمی رسد، نمی توانند خود را کنترل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید