دومین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش مجله افتخار، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: دومین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد برگزار می گردد.

دومین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری سرپرست این اداره کل، امروز یکشنبه 28 مرداد با اشاره به اینکه اولین شب فرهنگی استان هرمزگان با استقبال خوب مردم به عنوان یکی از 9 استان برتر انتخاب شد، گفت: دومین شب فرهنگی استان هرمزگان با برنامه های متفاوت 7 شهریور امسال در برج میلاد برگزار می گردد.

او با بیان اینکه در دومین شب فرهنگی هرمزگان برنامه های متفاوت سنتی و آیینی برگزار می گردد، اضافه کرد: هنرمندان شهرستانهای بستک، سیریک، میناب، بندرلنگه و جزیره هرمز در این شب به اجرای برنامه می پردازند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در مورد برگزاری شب های فرهنگی استان ها در برج میلاد گفت: نبا برگزاری شب های فرهنگی ضمن آشنایی مردم با آیین و فرهنگ مردم هرمزگان می توانیم از فرصت به دست آمده برای معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استفاده کنیم.

او اضافه کرد: استان هرمزگان با اقلیم متفاوت، جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم و فرهنگ غنی خود می تواند یکی از قطب های گردشگری زمستانه برای گردشگران باشد.

اولین شب فرهنگی هرمزگان 13 مرداد امسال در برج میلاد برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 267

به "دومین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شب فرهنگی هرمزگان در برج میلاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید