دو دبیرکل و یک صندلی خالی

به گزارش مجله افتخار، از نظر فیفا، ابراهیم شکوری در حال حاضر سرپرست دبیرکل فدراسیون است و از نظر مسئولان فدراسیون مهدی محمدنبی اما در اصل هیچ کس وظایف مربوط به دبیرکل را به طور رسمی انجام نمی دهد.

دو دبیرکل و یک صندلی خالی

دو دبیرکل و یک صندلی خالی

فدراسیون فوتبال همین را کم داشت که در اوضاع بلاتکلیف فعلی، دبیرکل هم نداشته باشد. از نظر فیفا، ابراهیم شکوری در حال حاضر سرپرست دبیرکل فدراسیون است و از نظر مسئولان فدراسیون مهدی محمدنبی اما در اصل هیچ کس وظایف مربوط به دبیرکل را به طور رسمی انجام نمی دهد.

فدراسیون فوتبال تا به امروز پاسخی روشن به نامه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تخطی از اساسنامه این فدراسیون در تغییر دبیرکل نداشته اما ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی برکنار شده فدراسیون مطالب AFC علیه فدراسیون فوتبال ایران را تأیید کرده است. ابراهیم شکوری که در جلسه انتخاب نبی هم حضور نداشته و مشخص است خیلی قبل تر از تشکیل جلسه از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده بود، در گفت و گویی با بخش خبری تلویزیون گفته است: من در آخرین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور نداشتم چون از زمان برگزاری جلسه اطلاع نداشتم. حالا هم تصمیم گیری برای اینکه من دبیر کل باشم یا نه، با رئیس و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است. خودم هم الان نمی دانم چه سمتی در فدراسیون فوتبال دارم!

اینطور که اهالی فدراسیون فوتبال وعده داده اند تا انتها هفته قرار است تکلیف سرپرست دبیرکل را مشخص کنند که احتمالاً این فرآیند با برگزاری جلسه دیگری با حضور ابراهیم شکوری و رعایت مقررات انجام خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 885

به "دو دبیرکل و یک صندلی خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دبیرکل و یک صندلی خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید