دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن

به گزارش مجله افتخار، بوردا ببک نام یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه ایی در زمینه محصولات مربوط به مادران باردار و نوزادان است. طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری این شرکت به تازگی تمام شده و به سرعت نظر مجلات معتبر معماری را بخاطر طراحی هوشمندانه، مدرن و رنگارنگش به خود جذب نموده است. در این پست قصدا داریم با توضیح جزئیات به آنالیز دکوراسیون داخلی این شرکت پیروز بپردازیم. یقینا چنین طرح هایی می توانند منبعی مناسب برای الهام گیری باشند.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، دیزاین داخلی این شرکت، بر پایه رنگ سفید بنا شده که باعث انتقال حس آرامش، تمیزی و کلاس به مراجعه نمایندگان و کارمندان می گردد. رنگ خاکستری هم به صورت تاکیدی در دکوراسیون اتاق وارد شده و پهن کردن فرشی با طراحی دوست داشتنی تضاد جالبی با عناصر چوبی و دیوارهای تاکیدی ایجاد نموده است. گلدان های مخصوصی برای فضای داخلی در نظر گرفته شده و رنگ های آبی، نارنجی، صورتی و سبز دکوراسیون داخلی ساختمان اداری بوردا ببک را کامل می نمایند. جالب ترین نکته در خصوص این اداره، بهم پیوسته بودن فضای کار خصوصی با فضای عمومی و اتاق های جلسات است.

یکی از مهم ترین مکان های در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری بخش پذیرش آن است که حکم راهروی ورودی برای یک منزل مسکونی را دارد. درست مانند حالتی که مهمانان هنگام ورود به منزل با اولین جایی که روبرو می شوند راهروی ورودی است، در ساختمان های اداری هم میز پذیرش چنین شرایطی را دارد. در اینجا میز پذیرش هم بسیار جادار و عظیم طراحی شده تا نظرات را به خود جلب کند. اتاق جلسات هم سعی شده فاصله مناسبی با فضاهای عمومی اداره مانند آشپزخانه داشته باشد.

مساحت 500 متر مربعی این اداره طوری طراحی شده تا جهانی مخصوص به خودش را داشته باشد و به صورت لحظه ای رنگ ها و تصویری از نوزدان را در فکر مجسم کند بدون اینکه دیزاین داخلی را خیلی سبک و شلوع جلوه دهد. دکوراسیون داخلی بوردا ببک را می گردد هوشمندانه، پیچیده و در عین حال سرگرم نماینده و شاد دانست. در دیزاین داخلی این شرکت عناصر متضاد با روشی مدرن و امروزی، با یکدیگر ترکیب شده اند. در حقیقت عامل اصلی مجذوب کننده نشان داده شدن دکوراسیون همین تضاد است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل های شیک میز اداری شیشه ای در مقدار های عظیم و کوچک

مدل های ارگونومیک جایگاه و میز تحریر اداری و خانگی

دکوراسیون اداری مدرن و کاربردی در شرکت های پیروز تجاری جهان

30 عکس تازه جایگاه انتظار چوبی مناسب ادارجات و آرایشگاه ها

مورد جالب بعدی سقف های متفاوت و نورپردازی جالب سقف است که در هر قسمت با قسمت دیگر تفاوت دارد. مثلا راهرویی باریکی که اتاق کارمندان را بهم وصل می نماید با پنل های فلزی و جدا از هم، معین شده است. در فضاهای باز که محل کارمندان عادی است سقف تا حدود زیادی به حال خود رها شده اما چراغ های جالبی از سقف آویزان شده اند که جلوی توجه به آنچه پشت آنها قرار گرفته است را تا حدود زیادی می گیرد. سقف قسمت پذیرش و ورودی هم کاملا شاد و با رنگ های متنوع است.

روی دیوارها هم حساب جدا گانه ای باز شده است. در هر قسمت دیوار طرح و بافتی متفاوت دارد مثلا در یک جا نقاشی های جالب جدول دوز با علائم بچگانه مثل پستانک و شیشه شیر دیده می گردد و در جای دیگر نوارهای موج دار رنگی که بیشتر یادآور خط خطی بچه های خردسال روی دفتر نقاشی است، به چشم می خورد. اما وقتی به اتاق کار کارمندان و اتاق جلسه می رسیم همه چیز فرق نموده و دیوارهای حالتی جدی و رسمی به خود می گیرند. در این قسمت ها رنگ عمدتا سفید ساده بدون هیچ طرح و نقش و پر از قفسه و شلف های دیواری است.

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری مدرن و امروزی هیچ چیز از قلم نخواهد افتاد. در اینجا حتی دستشویی ها هم با بافتی متفاوت و خلاقانه طراحی شده است. دستشویی اداره یکدست سفید بوده اما برای اینکه همه چیز خیلی یکنواخت و ساده بنظر نرسد، دیوارپوش هایی جالب سه بعدی استفاده شده تا حتی در این مکان هم عنصر مجذوب کنندهیت حفظ گردد. در اتاق انتظار هم بازهم شاهد رنگ های شاد و عمدتا بچگانه مانند نارنجی، آبی، صورتی و سبز هستیم اما نه به میزانی که آزار دهنده باشند.

دکوراسیون داخلی ساختمان اداری

منبع: اتاق
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1724

به "دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی ساختمان اداری در استانبول ترکیه با طراحی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید