زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت تعیین شد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، یارانه هایی که باید در این واریز گردد شامل یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی است.

زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت تعیین شد

براساس زمان بندی که سازمان برنامه وبودجه طی بیش از یک سال اخیر رعایت نموده یارانه بنزین باید در ساعات پایانی روز دهم اردیبهشت یعنی آدینه هفته جاری پرداخت گردد.

معمولا پرداختی هایی که به روز آدینه می افتد یک روز زودتر انجام می گردد، یعنی قاعدتا یارانه بگیران باید یارانه معیشتی این ماه را فرداشب دریافت نمایند. سازمان هدفمندی به طور مستمر قبل از انجام واریزی اطلاعیه ای را در مورد جزئیات آن منتشر می نماید.

در اطلاعیه امروز این سازمان آمده که هجدهمین مرحله یارانه معیشتی این ماه ساعت 24 روز پنج شنبه 9 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

از آنجایی که بودجه یارانه سال جاری نسبت به پارسال تغییری ننموده و مسئولان نیز نسبت به افزایش یارانه ها اظهارنظری نداشته اند مبلغ یارانه همانند ماه های گذشته است.

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیز آمده خانواده یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان دریافت می نمایند.

همچنین هفت میلیون نفر از خانوارهایی که یارانه بنزین دریافت می نمایند در آذر سال قبل مرحله دوم وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند که در این ماه پنچمین قسط آن از یارانه کسر می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1562

به "زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید