سعید احمدوند: سخت ترین دیویس کاپ چندسال گذشته را در پیش داریم، تیم ها شانس صعود و سقوط یکسان دارند

به گزارش مجله افتخار، سرمربی تیم ملی تنس گفت: رقابت های سنگاپور یکی از سخت ترین دیویس کاپ های چندسال اخیر است.

سعید احمدوند: سخت ترین دیویس کاپ چندسال گذشته را در پیش داریم، تیم ها شانس صعود و سقوط یکسان دارند

سعید احمدوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: باتوجه به بازیکنان داخلی ترکیب تیم ملی را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ انتخاب کردیم.در ترکیب تیم ملی حسام یزدی حضور دارد، او یکی از بازیکنان آماده حال حاضر ایران به شمار می رود. ورزشکاری که کاملا در اختیار تیم ملی است.

وی اضافه کرد: آرش سوری نیز یکی دیگر از ملی پوشان اعزامی به دیویس کاپ است. او نیز یکی از بهترین های تنیس ایران است. شاهین خالدان نفر یک رنکینگ تنیس کشورمان است که برای این رقابت ها به خوبی تمرین کرده است و امید زیادی به شاهین داریم.

سرمربی تیم ملی تنیس ادامه داد: قرار بود حمید نداف نیز در ترکیب تیم ملی تنیس قرار بگیرد. نداف ابتدا به ما اعلام نمود که مصدوم است و در شهرخودش تمرین می کند و در فاصله ده روز مانده به اعزام تیم به اردوها می پیوندد. اما پس از مدتی متوجه شدیم که او در باشگاه انقلاب به صورت انفرادی تمرین می کند. این در حالی بود که مابقی بازیکنان زیر نظر کادرفنی در باشگاه استقلال آماده می شدند. حمید نداف تمایل داشت با مربی خودش و به صورت شخصی تمرین کند.

احمدوند یادآورشد: در تیم ملی مهم ترین اصل کار تیمی و رعایت اصول اخلاقی است. در تیم ملی همه باید ما باشند نه من. اگر قرار بود بازیکنان به صورت شخصی تمرین کنند که هرکدام ازاین بازیکنان نیز مربی خاص خودشان را دارند و دیگر نیازی به اردوی تیم ملی نبود. باتوجه به این شرایط به نداف گفتیم به تمرینات شخصی خودش ادامه بدهد و کیارش سوری را جایگزین او در ترکیب قرار دادیم.

وی شرح داد: ترکیب تیم ملی جوانی در اختیار داریم. حسام و آرش تعداد تورنمنت های بین المللی زیادی را تجربه نکردند اما باید از یک جایی کار خود را آغاز کنند. فرصت دیده شدن و تجربه کسب کردن را باید به جوانان داد.

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: اردوهای تیم ملی از 20 آذرماه آغاز شد ودر هرمرحله بازیکنانی را به اردوها دعوت کردیم و براساس عملکرد بازیکنان در نهایت ترکیب نهایی انتخاب شد.

احمدوند گفت: این دوره از رقابت های با سخت ترین دیویس کاپ روبرو هستیم. همه تیم ها شانس صعود و سقوط یکسان دارند. اگرچه به نظرم ویتنام بالاترین شانس را برای صعود دارد.

وی گفت: تیم دوبل سنگاپور نیز بسیار عالی است و یکی از تیم های مدعی به شمار می رود. بازیکنان مالزی در تمامی گرنداسلم ها حضور داشتند. سریلانکا تیم عالی دارد. قطر و کویت نیز بازیکنان با تجربه ای را به دیویس کاپ آورده است. یکی از بازیکنان تیم سوریه در آمریکا تمرین می کند و یکی دیگر از بازیکنان این تیم در مصر حضور دارد. شرایط بسیار سخت است. درکنار آن باید به تغییر قوانین نیز اشاره کرد که این دوره از مسابقات را سخت تر از قبل کرده است.

سرمربی تیم ملی تنیس اضافه کرد: بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و همدل هستند تا بهترین عملکرد را در رقابت های سنگاپور داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 289

به "سعید احمدوند: سخت ترین دیویس کاپ چندسال گذشته را در پیش داریم، تیم ها شانس صعود و سقوط یکسان دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید احمدوند: سخت ترین دیویس کاپ چندسال گذشته را در پیش داریم، تیم ها شانس صعود و سقوط یکسان دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید