تور لحظه آخری تایلند: سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

به گزارش مجله افتخار، سفر به #تایلند در ایام عید نوروز و بهار یکی از برترین گزینه ها برای #سفر ایرانیان است زیرا تایلند با #طبیعت زیبا و معابد تاریخی خود برای همه گردشگران مجذوب کننده است.

تور لحظه آخری تایلند: سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

زمانی که برای تعطیلات بهاری آماده می شوید، می خواهید به جایی بروید که واقعا بتوانید استراحت کنید و در جاذبه های آن ماجراجویی کنید. شما بعلاوه می خواهید این تجربه منحصر به فرد باشد، به همین علت است که تایلند برترین مقصد تعطیلات بهاری است. در این مطلب از دنیای سفر چیزهایی است که باید در خصوص کشور تایلند و کارهایی که می توانید در سفر خود انجام دهید، بدانید.

چرا تایلند را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنیم؟

تایلند بعضی از منحصر به فرد ترین، شگفت انگیزترین و فراموش نشدنی ترین تجربیاتی را که تا به حال داشته اید ارائه می دهد. کشور تایلند بعضی از منحصر به فردترین، شگفت انگیزترین و فراموش نشدنی ترین تجارب را ارائه می دهد.

تایلند به علت زیبایی طبیعی، ماجراجویی بی سرانجام، هیجان و شگفتی در هر گوشه آن معروفیت دارد. از تفریحات مختلف گرفته تا سواحل زیبا و معابد آن، تایلند سرشار از زندگی است. هر بخش از کشور تایلند را مسحور و مشتاق تجربه بیشتر می نماید.

جاذبه های گردشگری تایلند

اگر تور تایلند را رزرو نموده اید و قصد گذراندن تعطیلات را دارید، بهتر است از زمان خود در تایلند نهایت استفاده را ببرید. بانکوک، مرکز تایلند، دارای بعضی از هیجان انگیزترین تفریحات و معابد دنیا است. در پکیج تور تایلند می توانید از معابد مجذوب نماینده بانکوک، باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک، دریم ورلد، جزیره فی فی، پوکت، معبد چالونگ و … تماشا کنید. اگر از تور لحظه آخری پوکت استفاده می کنید می توانید از فیل سواری در پوکت نیز لذت ببرید.

در هر فرصتی که دارید از غذاهای اصیل تایلندی بهره ببرید

تایلند خوشمزه ترین غذاهای روی کره زمین را دارد. مجموعه ای از طعم ها و ادویه جات ترشی جات باعث می گردد که برای اطلاعات بیشتر به آنجا بر شد. با گزینه های بسیار زیاد برای غذاهای خیابانی، پیدا کردن غذاهای خوشمزه تایلندی کار آسانی است. آخر هفته، شب یا بازارهای شناور را برای غذای محلی انتخاب کنید و قیمت های باورنکردنی آن ها باعث می گردد تا آنجا که می توانید برای پیدا کردن غذای تایلندی مورد علاقه بعدی خود امتحان کنید.

اگر عاشق غذاهای تایلندی شده اید، ممکن است برایتان مجذوب نماینده باشد که چگونه این جادوی آشپزی را با خود به خانه باز گردانید. برای کسانی که در پی کمی هیجان در آشپزخانه هستند، می توانند به راحتی در کلاس آشپزی تایلندی در هر شهر بزرگ شرکت نمایند.

به سواحل تایلند سر بزنید

تایلند دارای سواحل بسیار زیبایی است که باید از آنها تماشا کنید. چه بخواهید در امتداد ساحل شنی نرم قدم بزنید یا یک مکان آرامش بخش برای تماشای آب های ساحلی زیبای تایلند پیدا کنید، یک ساحل برای شما وجود دارد. پوکت، کرابی و سامویی مسلما بعضی از با شکوه ترین سواحل تایلند را دارند و در بین مسافران تعطیلات بهاری بسیار محبوب هستند.

با قیمت مناسب بین شهرهای مختلف تایلند سفر کنید

در مقایسه با بسیاری از کشورها، حمل و نقل به شهرهای مختلف تایلند بسیار مقرون به صرفه است. فرودگاه مقصدی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در هزینه پرواز دارد. اگر می خواهید مقرون به صرفه ترین پرواز موجود را داشته باشید، بانکوک برترین گزینه شما به عنوان فرودگاه مقصد است. پروازها به فرودگاه بین المللی بانکوک معمولا بسیار مقرون به صرفه تر از پروازهای مستقیم به مقصدهای محبوب دیگر مانند چیانگ مای و پوکت هستند.

در خصوص رفت و آمد در شهرهای بزرگ مانند بانکوک، بعضی از برترین حالت های حمل و نقل عمومی شامل قطار، هواپیما و مترو هستند. اتوبوس ها در بانکوک بسیار مقرون به صرفه هستند اما ممکن است گیج نماینده باشند. اگر به هر حال یکی را انتخاب کردید، برترین کسی که به شما می گوید کجا پیاده شوید، کسی است که کرایه را دریافت می نماید. بیشتر اتوبوس ها در تایلند یک جمع نماینده پول دارند که در اتوبوس بالا و پایین می رود. آنها از شما می پرسند که قصد دارید کجا پیاده شوید و شما مطابق مقصد خود پرداخت می کنید.

یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کنید، اجاره خودرو است. اجاره خودروهای تایلندی قیمت های گزافی دارد و جاده ها می توانند شلوغ باشند. بعلاوه تایلندی ها در سمت دیگر جاده رانندگی می نمایند، که می تواند برای رانندگان بین المللی گیج نماینده باشد.

اگر در پی رفتن از بانکوک به چیانگ مای یا بالعکس هستید، استفاده از قطار راهی عالی برای رسیدن به آنجا است. تایلند یکی از پیشرفته ترین شبکه های قطار در منطقه را دارد که قطار را به انتخابی مطمئن در سفر بین شهرها تبدیل می نماید. بلیط درجه دوم را انتخاب کنید. بلیط میانه خیلی گران نیست و واگن قطار با تهویه مطبوع همراه است.

اکنون که می دانید تایلند چه مکان فوق العاده ای است، وقت آن است که سفر خود با تور تایلند برای ایام نوروز را رزرو کنید و لذت را برای خود تجربه کنید. ماه مارس که مصادف با عید نوروز است آغاز فصل بهار در تایلند است. اگر در نوروز به تایلند سفر کنید، شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه خواهید کرد و می توانید سفری ایده آل را داشته باشید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1891

به "تور لحظه آخری تایلند: سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید