سکوت بازیکنان در روز ممانعت از فیلمبرداری طرفداران

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:15 امروز تمرین آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی شهید کاظمی در غیاب 7 ملی پوش خود برگزار کرد.

سکوت بازیکنان در روز ممانعت از فیلمبرداری طرفداران

* در این تمرین تمامی بازیکنان پرسپولیس غیر از بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و 6 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند تا کارهای بدن سازی و تمرین تاکتیکی را زیر نظر اعضای کادر فنی برگزار نمایند.

* جونیور براندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان در اکثر دقایق تمرینی امروز همراه با بازیکنان جوان این تیم کارهای تاکتیکی را انجام می داد تا کالدرون نشان دهد اعتقادی به حضور او در بین نفرات اصلی تیمش ندارد.

* بوژیدار رادوشویچ و دو دروازه بان تیم امید پرسپولیس به طور اختصاصی زیر نظر محسن سیدی تمرینات خود را برگزار کردند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از کار با توپ، اقدام به انجام تمرینات تاکتیکی کردند و آنها سانترهای کوتاه و بلند را در قالب گروه های 4 الی 5 نفره مرور نموده و سپس تمرین شوت زنی انجام دادند.

* مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس حضور فعالی در تمرین امروز سرخپوشان داشت و آیتم های تاکتیکی را با سرمربی این تیم به طور منظم آنالیز می کرد.

* یکی از میهمانان ویژه تمرین امروز مشغول فیلمبرداری از کارهای تاکتیکی بود که یکی از اعضای تدارکات تیم از وی خواست تا این فیلم را از گوشی تلفن همراش پاک کند.

* نکته جالب توجه، سکوت اکثر بازیکنان در طول تمرین بود. آنها که معمولا با شوخی های خود فضای تمرین را تحت تأثیر قرار می دادند، امروز بدون هیچ صحبتی تاکتیک های کالدرون را برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 558

به "سکوت بازیکنان در روز ممانعت از فیلمبرداری طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت بازیکنان در روز ممانعت از فیلمبرداری طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید